31
05
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #moons #summercrush #H&M
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
H jak H&M Loves Music. Dzięki H&M w czerwcowe weekendy na Wiśle pojawi się barka ze specjalnie zaprojektowaną na tę okazję sceną. W piątkowe i sobotnie wieczory rozbrzmiewać tu będą dźwięki serwowane zarówno przez światowe gwiazdy, jak i znanych polskich artystów. >>>
J jak Jemioł. W polskiej branży mody obecny jest już od dekady, z roku na rok ciesząc się coraz większą popularnością. Nam opowiedział o swoich modowych planach na zbliżający się sezon jesień - zima 2015/16 oraz poszukiwaniach wraz z agencją modelek HOOK twarzy nowej kampanii reklamowej. >>>
K jak Kuczyńska. Dwustuletnia tradycja marki Kristoff została połączona z charakterystycznym stylem projektantki Ani Kuczyńskiej. Efekt? Limitowana seria 365 ręcznie wykonanych talerzy ściennych - kolekcjonerskie dzieło sztuki. >>>
L jak Lidia Popiel. W nowej kampanii MOONS Varsovie w roli głównej wyjątkowa Lidia Popiel - tym razem po innej niż zwykle stronie aparatu fotograficznego. Za obiektywem stanął duet wcześniej odpowiedzialny za lookbook marki - Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik. >>>
P jak Paprocki & Brzozowski. Kolekcja paprocki&brzozowski na sezon fw 2015/16 śmiało uwodzi geometrycznymi sylwetkami, które z jednej strony modelują kobiece ciało z rzeźbiarską precyzją, a jednocześnie pozostawiają nutę niedopowiedzenia, tworząc zmysłową i nonszalancką całość. >>>
S jak #SUMMERCRUSH. Letnia edycja warszawskich targów HUSH Warsaw zbliża się wielkimi krokami. Wśród brandów i projektantów, którzy zaprezentują swoje kolekcje, aż 20 zostało wybranych przez organizatorki do grona marek specjalnych. My, spośród nich wszystkich, wybrałyśmy swoje TOP 10. >>>
W jak Wzór do naśladowania. W kwietniu ruszyła akcja społeczna pod hasłem Wzór do naśladowania. U nas 28 maja, w dniu Światowego Dnia Raka Krwi, zakończył się konkurs tematyczny, który organizowałyśmy wraz z pięcioma markami lakierów do paznokci: Rimmel, Sally Hansen, Astor, Miss Sporty oraz Manhattan. >>>