02
10
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #MFW #bohoboco #decadence
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni wtygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Paris Fashion Week SS 2016: Saint Laurent, Balmain & Dior
A jak Anja. Do publikacji trafiła najnowsza sesja z udziałem polskiej top modelki, która powstała na potrzeby magazynu Self Service #45 (fw 2016/17). Stanęła przed obiektywem dyektora kreatywnego pisma – Ezra Petronio. >>>
D jak Decadence. Marc Jacobs Divine Decadence ukazuje charakterystyczny smak i styl zapachu Decadence, ale w jaśniejszej, musującej odsłonie. W nucie głowy akordy kwiatów pomarańczy i bergamotki tryskają życiem oraz promieniują urodą musującego szampana. >>>
F jak Fujifilm. Jeden z najnowszych modeli aparatów do fotografii natychmiastowej – Fujifilm Instax Mini 70 – otrzymał właśnie nową, szykowną odsłonę. Kolekcja Michael Kors x Fujifilm Instax Mini 70 łączy modową estetykę z precyzją technologiczną oraz stylistką zdjęć z Instagrama. >>>
G jak Gino Rossi. Na jesień 2016 marka Gino Rossi przygotowała kolekcję butów ozdobionych kryształami – concept limited collection. Kolekcja kapsułowa z kryształami to szykowna propozycja na nowy sezon. >>>
P jak PLNY LALA. Kolekcja PLNY LALA na jesień 2016 została sfotografowana przez Asię Typek na ulicach Nowego Jorku podczas ostatniego NYFW. Najlepsza polska fotografka street style na swoją muzę wybrała śliczną Reece Babb. >>>
T jak Tatuum. Wyjątkowa linia TATUUM Selected stanowi uzupełnienie regularnej kolekcji marki, proponując ponadczasowe, wygodne modele zaprojektowane i uszyte z dbałością o unikatowe szczegóły. Seria jest komplementarna – jej poszczególne elementy wzajemnie się uzupełniają. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Wybraliśmy Maję, ponieważ jest uosobieniem nowego pokolenia, które podbija i kreuje współczesny świat. To przedstawicielka młodych i nowoczesnych kobiet, którym w dążeniu do celu towarzyszy nowa i świeża energia.
Chcieliśmy, aby zdjęcie reklamowe perfum było subtelne, eleganckie i zmysłowe. Aby przekazało emocje, które towarzyszą Sea Salt Caramel.
– Michał Gilbert Lach & Kamil Owczarek
o kampanii BOHOBOCO PERFUME