27
09
2016
Marc Jacobs Divine Decadence z nutą musującego szampana
Marc Jacobs Divine Decadence
Oryginalny zapach Marc Jacobs Decadence, będący uwodzicielską deklaracją wyrafinowania, stał się wyrazem modowego przepychu i zdobył ogromne uznanie na całym świecie. Sukces wyniósł zapachy marki Marc Jacobs na jeszcze wyższy poziom luksusu.
Kobiecość, luksus, dekadencja.
Teraz uwielbienie dla oszałamiającego, promiennego szmaragdu, wzbudza nowy Marc Jacobs Divine Decadence, ukazujący charakterystyczny smak i styl zapachu Decadence, ale w jaśniejszej, musującej odsłonie.
Jest promiennie, zmysłowo i bardzo kwiatowo.
W nucie głowy akordy kwiatów pomarańczy i bergamotki tryskają życiem oraz promieniują urodą musującego szampana. Jest energetycznie i marzycielsko. W sercu zapachu odkrywamy ekscytujące białe kwiaty - gardenię i hortensję, a także akordy kapryfolium oraz irysa. Hojnym wykończeniem całości są egzotyczne nuty szafranu, wanilii i płynnego bursztynu.
Marc Jacobs Divine Decadence
Top: szampan, kwiaty pomarańczy, bergamotka
Serce: gardenia, hortensja, wiciokrzew, kwiat irysa
Baza: szafran, wanilia, płynny bursztyn
Za stworzenie kompozycji odpowiedzialna była Annie Buzantian z domu perfumiarskiego Firmenich, która na każdym etapie współpracowała z projektantem oraz z Ann Gottlieb.
Wzór oryginalnego, przełomowego flakonu Dacadence został zainspirowany kultową torebką Marca Jacobsa. Divine Decadence na nowo interpretuje styl luksusowych kobiecych akcesoriów. Szmaragdowa buteleczka w nowym, olśniewającym odcieniu, zwieńczona jest wężowym korkiem, złotym łańcuchem oraz czarnym chwostem, tworząc nowe oblicze świata luksusu.
Twarzą kampanii reklamowej Divine Decadence, tak jak w przypadku kompozycji Decadence, została Adriana Lima. Historia uchwycona na zdjęciach i w filmie Stevena Meisela rozgrywa się w zmysłowym, luksusowym buduarze, w świecie nonszalanckiego piękna. Plan zdjęciowy powstał w grudniu 2015 w Nowym Jorku, a przy produkcji współpracowali miedzy innymi Katie Grand oraz Guido Palau.
Marc Jacobs Divine Decadence
Zapach dostępny jest od sierpnia 2016 w Sephora, a jesienią pojawi się także w pozostałych perfumeriach. Do wyboru trzy pojemności: 30 ml / 260 zł, 50 ml / 369 zł oraz 100 ml / 490 zł.