20
09
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: ##MARCJACOBSPREMIERE #CHANEL
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Anja Rubik. 15 września w Nowym Jorku odbyła się premiera nowego numeru 25 Magazine. Anja Rubik prezentuje na jego kartach swoje spojrzenie na tytułowe FIVE SENSES. >>>
C jak CHANEL. Jesienią CHANEL zabiera nas w bajkową wyprawę do pełnego kolorów lasu. Brązy, odcienie khaki i rudości kolekcji LES AUTOMNALES zostały zainspirowane naturalnymi barwami tej malowniczej pory roku. >>>
D jak Decadence. Do sprzedaży wchodzi nowy zapach Marca Jacobsa. Twarzą kampanii została Adriana Lima, która podczas ostatniej gali MET pojawiła się u boku designera ubrana od stóp do głów w jego projekty. >>>
G jak Gucci. Alessandro Michele i Glen Luchford po raz kolejny pracują wspólnie dla Gucci! Dyrektor kreatywny włoskiej marki manifestuje nowe oblicze domu mody dzięki serii krótkich filmów prezentujących kolekcję Cruise 2016. >>>
M jak Marc Jacobs. Pokaz kolekcji SS 2016 został zorganizowany z rozmachem filmowej premiery. Kinowego efektu dopełniały detale: rozdawany popcorn, afisze z nazwiskiem designera i hashtagiem #MARCJACOBSPREMIERE oraz czasopismo dla kinomaniaków Playbill. >>>
P jak Prada. W marcu 2014 roku marka Prada stała się właścicielem większości udziałów w historycznej, włoskiej firmie cukierniczej Pasticceria Marchesi. Lokalizacja smakowitego sklepu znajduje się w samym sercu Mediolanu – przy Via Montenapoleone 9. >>>
R jak Rzym. 10 września przy rzymskiej Via del Babuino pojawił się tymczasowy butik CHANEL. Lokalizację określa się mianem efemerycznej, ponieważ... zniknie wraz z końcem sezonu. >>>
S jak Starbucks. Do sezonowego menu wraca kultowa Pumpkin Spice Latte. PSL jest kombinacją delikatnego espresso, spienionego mleka, esencjonalnego syropu dyniowego i mieszanki rozgrzewających przypraw korzennych. >>>
V jak VOGUE. Październikową okładkę amerykańskiego wydania ozdobił wizerunek Lupity Nyong'o. Nie jest to debiut kenijsko-meksykańskiej gwiazdy na okładce biblii mody – jej twarz zdobiła już wydanie na lipiec 2014. >>>