26
07
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #mademoiselle #kenzo #gaga
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Anja Rubik. Supermodelka ponownie stanęła przed obiektywem Mario Testino, aby zaprezentować kolekcję marki Furla. Na pierwszym planie królują nogi do samego nieba, pełen gracji krok i czesane wiatrem włosy, czyli widok, za którym obejrzy się każdy stylowy przystojniak! >>>
C jak Chanel. Na kartach kampanii fw 2015/16 pojawiają się dwie gwiazdy nowej generacji: Anna Ewers i Lindsey Wixson. Za obiektywem stanął oczywiście sam mistrz, a stylizacją zajęła się Carine Roitfeld. Bardzo głębokie ujęcia z klasyczną, na wskroś francuską elegancją prezentują wszystko to, z czego paryski dom mody słynie od zawsze. >>>
G jak GAGAMODELS. Katarzyna Sawicka, założycielka poznańskiej agencji, zdradza w specjalnym wywiadzie, co wydarzy się na łamach trzeciej odsłony kalendarza. W odróżnieniu do poprzednich lat, za obiektywem stanie tylko jeden artysta – Mateusz Stankiewicz, który należy do grona najzdolniejszych polskich fotografów modowych. >>>
K jak Kenzo. Marka ekscentrycznie anonsuje kolejny sezon, zuchwale wyrzekając się swoich paryskich korzeni i na dobre zwracając modowe oblicze w kierunku nowojorskiej niszy. Nowa kampania to w całości dzieło przedstawiciela nurtu New Queer Cinema, Gregga Araki, który wyreżyserował mini fabułę Here Now. >>>
M jak Mademoiselle. FOd 13 października w Saatchi Gallery pod adresem Duke Of York's HQ, King's Rd odbędzie się fantastyczna wystawa pod hasłem Chanel Mademoiselle Privé. Eksponaty zajmą aż trzy piętra, na pół miesiąca przeistaczając słynne miejsce wystawowe w prawdziwą świątynię mody. >>>
K jak Karlie Kloss. Kampania Marella na sezon fw 2015/16 to naturalne krajobrazy i wyjątkowa bohaterka: Karlie Kloss, czyli nowy symbol kobiecości według Marella. Kwiecista aura sfotografowanych w maju łąk z regionu Upstate New York marzycielsko podkreśla miękkość wełnianych płaszczy i elegancko kontrastuje z estetyką garniturowych sukienek. >>>
R jak Roxette. KappAhl prezentuje nową odsłonę hitu Roxette THE LOOK (2015 Remake). Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla szwedzkiej marki, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii. >>>
Y jak YES. Aktualnie trwają prace nad kolejną odsłoną kalendarza YES. Już wiadomo, że jego bohaterką będzie wschodząca gwiazda New Stage Models, Alicja Tubilewicz, która w obiektywie Agaty Pospieszyńskiej staje się kobietą żyjącą według kodu i rytmu miasta. >>>