31
07
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #kenzo #missdior #solar
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
A jak Anja. Redakcja VOGUE Spain przygotowała na sierpień wyjątkowe wydanie magazynu. Numer otwiera okładka z Anją Rubik, Cristą Cober i Lucky Blue Smith'em, a dalej można oglądać mega edytorial prezentujący 50 trendów fall 2016 na 50 różnych osobowościach. >>>
C jak Chanel. Po czterech latach renowacji, paryski Ritz-Carlton został ponownie otwarty. W hotelu pojawiło się także zupełnie nowe miejsce – pierwsze na świecie SPA Chanel. Oferowane są tutaj prawdziwie luksusowe zabiegi z użyciem kosmetyków francuskiego domu mody. >>>
D jak Daga Ziober. Gwiazda MODEL PLUS stała się uosobieniem diwy XXI wieku na kartach kampanii Patrizia Aryton fw 2016/17. Seria prostych, studyjnych portretów celebruje prawdziwy wdzięk, osobowość i bezpretensjonalność, a równocześnie w najlepszym stylu prezentuje garderobę godną współczesnej ikony mody. >>>
K jak Kenzo. H&M zaprezentował trzy sylwetki z designerskiej kolekcjis tworzonej we współpracy z Kenzo. Projekty przepełnione są żywymi nadrukami, wyrazistymi kolorami, indywidualizmem i wielkomiejską energią. >>>
J jak Jennifer Lopez. Artystka podjęła współpracę z Giuseppe Zanotti i zaprojektowała autorską kolekcję butów. Wśród projektów z serii Giuseppe for Jennifer Lopez pojawią się niebotycznie wysokie szpilki, smukłe botki, casualowe sneakersy i bogato zdobione sandałki. >>>
M jak Miss Dior. Natalie Portman została twarzą kolejnego zapachu Dior – Miss Dior Absolutely Blooming. Poza stałym akcentem róży, wśród głównych nut pachnącej premiery można wymienić również malinę, granat, czarną porzeczkę, różowy pieprz i piwonię. >>>
S jak Solar. Marka odkryła szczegóły kampanii na sezon fw 2016/17. Twarzą kolekcji została Sasha Antonowska, którą sfotografował Adam Pluciński. Motywem przewodnim sesji są wyraziste portrety i odważne zestawienia oraz połączenie koloru z czarno-białą fotografią. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Ubierając się każdego ranka, kobieta komponuje na nowo swój
unikalny kolaż życia. W tym leży jej siła.
– Miuccia Prada
o kampanii Prada fw 2016/17