26
07
2016
KENZO x H&M: Pierwsze ujawnione sylwetki z kolekcji
KENZO x H&M
Marka H&M prezentuje trzy sylwetki z designerskiej kolekcji
stworzonej we współpracy z Kenzo.
Limitowana linia trafi do sprzedaży 3 listopada 2016, ale już teraz można poznać pierwsze szczegóły kolaboracji szwedzkiego brandu z duetem Carol Lim & Humberto Leon. Projekty przepełnione są żywymi nadrukami, wyrazistymi kolorami, indywidualizmem i wielkomiejską energią. Ujawniony dzisiaj lookbook tworzą zdjęcia różnych artystów i aktywistów, którzy zostali wybrani na ambasadorów KENZO x H&M. Za obiektywem stanął Oliver Hadlee Pearch.
I tak, Samaya Ffrench – makijażystka, członkini londyńskiego kolektywu The Adams Company – pozuje w topie i legginsach w tygrysi deseń oraz skórzanej kurtce oversize z podszewką ze sztucznej wełny w intensywnie różowym odcieniu.
KENZO x H&M
Amy Sall (mieszkająca w Nowym Jorku studentka i aktywistka, założycielka SUNU: Journal of African Affairs, Critical Thought + Aesthetics) oraz Juliana Huxtable (28-letnia artystka, poetka i DJka z NYC) prezentują kontrastujące kolorami zestawy w tygrysie wzory, które uzupełniono botkami w ten sam zwierzęcy deseń oraz długimi, skórzanymi rękawiczkami z gumowym logo.
Z kolei Oko Ebombo – paryski muzyk i performer, frontman zespołu 19 – lansuje parkę z odpinanym kołnierzem w nadruki, kolorowe dżinsy w tygrysie printy oraz klapki-japonki ze skarpetkami Tabi.
Barwną całość podkręca torba, czapka z daszkiem i doczepiona chusta
w tygrysie motywy oraz wełniany szalik.
KENZO x H&M