26
04
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #concept21 #dior #hush
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
C jak Concept 21. W Poznaniu właśnie powstało pierwsze w Polsce miejsce z najnowszymi kolekcjami No21 i Stelli Jean. Concept 21, bo o nim mowa, to nowy, niezwykły butik na mapie miasta. Oprócz wspomnianych brandów, pojawią się w nim perfumy Meo Fusciuni oraz naturalne kosmetyki ILĀ. >>>
D jak Dior. Annie Goetzinger to znana francuska rysowniczka i autorka komiksów, której prace można było oglądać m. in. w dzienniku Le Monde. Specjalnie dla domu mody Dior artystka stworzyła obrazkową historię przedstawiającą kulisy powstania legendarnej kolekcji New Look. Komiks nosi tytuł Girl in Dior. >>>
G jak Gucci. Antracytowa zieleń, błękit pruski, szkarłatna czerwień i odrobina platynowej szarości – luksusową kolekcję kosmetyków do makijażu Gucci na wiosnę 2015 Pat McGrath stworzyła z myślą o wybiegowych lookach. Nie mogło być ani odrobinę niej elegancko! >>>
H jak HUSH Warsaw. Modowy początek lata? Wpiszcie do kalendarzy: 13 i 14 czerwca! To wtedy odbędzie się 6. edycja HUSH Warsaw, tym razem organizowanych pod hasłem #summercrush. Targi skupią się na samych przyjemnościach – będzie coś dla oka, ciała i podniebienia, a wszystko zamknięte w ramach dwudniowego rodzinnego pikniku. >>>
P jak Petit. Petit Guerlain to luksusowe zapachy dla najmłodszych, które po wielomiesięcznych anonsach już trafiły do sprzedaży. Aromat, zarówno ten dla dziewczynek, jak i ten dla chłopców, jest świeży i pudrowy. Dominują nuty kwiatu pomarańczy, mimozy, pistacji oraz miodu akacjowego. Oba zapakowane są w szykowne, tradycyjne dla Guerlain flakoniki. >>>
T jak Topshop. Brytyjska sieciówka stworzyła kolejną kapsułową kolekcję z adidas Originals! Linia składa się z siedmiu elementów, charakterystycznych dla adidas Originals i dopasowanych przez projektantów Topshop tak, aby tworzyły spójną, kapsułową esencję stylu obu marek. >>>