11
09
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #chanel #tomford #balmain
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
CHANEL Le Rouge Collection N°1 by Lucia Pica
A jak Anja Rubik. W nowej beauty kampanii YSL wystąpiła polska top modelka. Kosmetyki zamknięte w szykownych opakowaniach skrywają sekrety perfekcyjnej skóry dla wszystkich kochających naturalny makijaż. Trzy produkty must have to Lip Perfector, Instant Moisture Glow oraz Expert Makeup Remover Gentle Biphase. >>>
B jak Balmain. Twarzą nowej kampanii Balmain Hair Paris Hair Couture na sezon fw 2016/17 została Noemie Lenoir pozująca przed obiektywem Jean-Baptiste Mondino. Motywem jesienno-zimowych zdjęć jest ekspresja, mix emocji i ruchu. To mocne sylwetki, spotęgowane wspaniałym ruchem prostych, długich włosów. >>>
L jak Lana Nguyen. Sezon fw 2016/17 dla Lany Nguyen oznacza ekscytujące zmiany. Po czterech latach projektantka zdecydowała zmienić adres swojego flagowego butiku, a w międzyczasie projektantka przygotowała kolekcję na jesień 2016, a wśród jej propozycji znalazły się między innymi sukienki z rozszerzanymi rękawami. >>>
M jak Mohito. W kampanii na nowy sezon wystąpiła Magdalena Frąckowiak. Gwiazda MODEL PLUS stanęła przed obiektywem w nowojorskim studio zdjęciowym, aby zaprezentować największe hity z kolekcji Mohito fw 2016/17, takie jak metaliczny garnitur, koronkowy top, cekinowa spódniczka i welwetowy bomber. >>>
P jak Peter Lindbergh. Jeden z najsłynniejszych fotografów mody, doczekał się swojej wystawy. Ekspozycja została właśnie otwarta w Kunsthal Rotterdam. Peter Lindbergh. A Different Vision on Fashion Photography to wizualna podróż przez ponad 40 lat kariery artysty. >>>
U jak Uterqüe. Wyjątkowa marka z portfolio grupy Inditex, której znakiem rozpoznawczym są wyrafinowane akcesoria – uruchamia pierwszy stacjonarny salon w Polsce. Premierowy butik już wkrótce zostanie otwarty w warszawskiej Galerii Mokotów, w nowej części The Designer Gallery. >>>
T jak Tom Ford. Orchid Soleil to nowe oblicze woni stanowiącej niewyczerpane źródło inspiracji Toma Forda – ulotnej Black Orchid. Mieni się elektryzującą zmysłowością, która intryguje i rodzi pragnienie dotknięcia ciepłej kobiecej skóry. Smukły szklany flakonik w stylu art deco lśni różowym złotem. >>>
CYTAT TYGODNIA
Podobają mi się wszystkie czarne spodnie, które prezentowałam w ramach tej kampanii. Trzy pary zabrałam do domu - żałuję, że nie wszystkie. Doskonale leżą i są po prostu przepiękne. Zwłaszcza relaxed boyfriend pants, które są nie tylko wygodne, ale też cool. Zakochałam się również w różowym golfie.
– Paulina Porizkova o kolekcji Always Black KappAhl