08
09
2016
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl fw 16/17 #feelkappahl
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl, jesień - zima 2016/17
Nową twarzą KappAhl została Paulina Porizkova. Supermodelka ze Szwecji, której międzynarodowa kariera rozkwitała w latach 80. i 90., powraca przed obiektywy w ramach strategii komunikacji Feel oraz z okazji premiery kolekcji Always Black.
KappAhl jesień - zima 2016/17
Feel to nazwa nowej strategii komunikacji KappAhl, której koncepcja ta bazuje na założeniu, że odzież ma nie tylko dodawać pewności siebie, ale przede wszystkim sprawiać, że kobiety będą się w niej dobrze czuły. Paulina Porizkova, twarz kampanii, dorastała w szwedzkiej miejscowości Lund, a jako modelka zaczęła pracować w wieku 15 lat.
Jej kariera rozpoczęła się w Paryżu na początku lat 80., po czym nabrała rozpędu, co potwierdzają zdjęcia Pauliny na archiwalnych okładkach wszystkich dużych magazynów modowych. Tej jesieni zobaczymy ją w nowej kampanii KappAhl pod hasłem Feel, a także przy okazji charyzmatycznej kolekcji Always Black. Feel to ubrania eksponujące to, co najpiękniejsze w każdej kobiecie, natomiast Always Black akcentuje szykowną moc czerni.
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl, jesień - zima 2016/17
Moda powinna dodawać pewności siebie i stylu bez względu na rozmiar czy fason. Nadszedł czas, aby zmienić sposób postrzegania mody i rozpocząć prace na rzecz bardziej zrównoważonej mody w przyszłości.
Kolekcja Always Black składa się z sześciu modeli czarnych spodni, które doskonale sprawdzą się podczas każdej okazji. Przede wszystkim idealnie pasują do najmodniejszego w tym sezonie golfu, który teraz będzie dostępny w wielu kolorach, trwałych nawet po wielu praniach.
„ ”
Podobają mi się wszystkie czarne spodnie, które prezentowałam w ramach tej kampanii. Trzy pary zabrałam do domu - żałuję, że nie wszystkie. Doskonale leżą i są po prostu przepiękne. Zwłaszcza relaxed boyfriend pants, które są nie tylko wygodne, ale też cool. Zakochałam się również w różowym golfie.
- Paulina Porizkova
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl, jesień - zima 2016/17
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl, jesień - zima 2016/17
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl, jesień - zima 2016/17
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl, jesień - zima 2016/17
Paulina Porizkova w kampanii KappAhl, jesień - zima 2016/17
Strategia komunikacji Feel i kolekcja Always Black zadebiutują 19 września. Sesja zdjęciowa odbyła się w Nowym Jorku, za obiektywem stanął Hasse Nielsen.
#feelkappahl