17
05
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #cannes #hush #valentino
The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
C jak Cannes. Cannes to miejscowość położona na francuskim Lazurowym Wybrzeżu, dziś jednoznacznie kojarzona z prestiżowym Międzynarodowym Festiwalem Filmowym. Co roku w maju oczy całego świata zwrócone są w tamtą stronę, gdyż Cannes gości najgorętsze nazwiska całego przemysłu filmowego. >>>
D jak Dior. Urlopowa kolekcja Dior Cruise 2016 ostała pokazana w przeddzień startu filmowego festiwalu w Cannes, w ikonicznej willi należącej do Pierre'a Cardin – Palais Bulles. Posiadłość o niezwykłej architekturze baniek mydlanych otworzyła swoje podwoje dla zespołu Dior z Rafem Simonsem, dyrektorem kreatywnym, na czele oraz zaproszonych gości. >>>
E jak Etam. Co mają wspólnego francuska marka bielizny, brytyjski producent oryginalnych tkanin i rosyjska supermodelka? Natalia Vodianova we współpracy z Liberty Art Fabrics stworzyła wyjątkową, letnią kolekcję dla francuskiej marki Etam. >>>
H jak Hush. Letnia edycja warszawskich targów HUSH Warsaw zbliża się wielkimi krokami, a my już teraz, na cztery tygodnie przed wydarzeniem, odkrywamy przed Wami pierwsze newsy z weekendowego planu pod hasłem #SUMMERCRUSH. >>>
L jak Lous. Ostatnie miesiące to czas zmian dla warszawskiej marki Lous. Letnia kolekcja Stones stanowi tło dla nowego logo, identyfikacji oraz strategii komunikacji. Jej nazwę można odczytywać dwuznacznie – z jednej strony bowiem inspiruje się różnorodnością i kolorystyką kamieni, z drugiej oznacza metaforę kamieni milowych. >>>
P jak Palms Springs. To tutaj odbył się pokaz drugiej kolekcji Cruise, stworzonej przez Nicolasa Ghesquiere’a dla Louis Vuitton. Wydarzenie miało miejsce w wyjątkowej lokalizacji – zaprojektowanym w 1973 roku przez Johna Lautnera obiekcie, wartym dziś 25 mln dolarów, będącym częścią posiadłości The Bob and Dolores Hope Estate. >>>
R jak Rouge Dior. Zjawiskowy połysk. Olśniewający efekt. Rewolucja w makijażu ust. Dziś pomadka Dior pojawia się w nowym, współczesnym wydaniu. Nowoczesna formuła płynnej Rouge Dior Brillant wykazuje dogłębne właściwości pielęgnacyjne, precyzyjnie rozświetlając kolor. >>>
V jak Valentino. Cash & Rocket to nic innego jak kipiący modą i niezwykle stylowy roadtrip charytatywny, którego celem jest zbieranie funduszy na dobroczynną działalność na rzecz kobiet i dzieci z różnych zakątków świata. W działania zaangażowana jest marka Valentino, która przygotowała specjalną kolekcję strojów i akcesoriów. >>>