25
09
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #burberry #yes #tango #anja
fot. The Coveteur
tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
7 polskim modelek na wybiegu GUCCI Spring - Summer 2017
A jak Anja Rubik. Strony październikowego VOGUE Paris rozświetlił edytorial Macadam Girls z udziałem Anji Rubik i Lexi Boling. Z jesiennego Paryża top modelki wybrały się do słonecznego Los Angeles. >>>
E jak Estée Lauder. Kultowy salon firmowy Estée Lauder, Clinique i La Mer na pierwszym piętrze warszawskiej Galerii Mokotów został otwarty w zupełnie nowej odsłonie. Koncept trzech szyldów oferowanych w jednym miejscu został zaaranżowany przy zachowaniu odrębnego stylu każdej z marek. >>>
K jak Kate Moss. Nowy projekt top modelki to autorska agencja talentów Kate Moss Agency, która będzie zajmować się poszukiwaniem utalentowanych osób zainteresowanych zawodem modela, aktora czy wokalisty. Decyzję o założeniu biznesu Kate podjęła już kilka miesięcy temu. >>>
M jak Mohito. Od kilku sezonów Mohito regularnie zaprasza do współpracy topowe polskie modelki. W najnowszej kampanii wystąpiła Magdalena Frąckowiak. Gwiazda MODEL PLUS stanęła przed obiektywem Marcina Kempskiego, aby na tle nowojorskich widoków zaprezentować największe hity z kolekcji. >>>
P jak Prada. Pokaz Prada ss 2017 w Mediolanie stanął pod znakiem reinterpretacji lat 90. Miuccia Prada na nowo odkryła popularny trend tamtej dekady, czyli warstwy. Modelki zaprezentowały mikro topy i sukienki noszone na koszule oraz gładkie golfy. >>>
R jak Robert Kupisz. Do sieci trafiła właśnie kampania TANGO by Qπш fw 2016/17, w której projektant tańczy w duecie z modelką Edytą Zając. Za obiektywem stanęła Zuza Krajewska, a sesja odbyła odbyła się na dachu jednego z budynków w centrum Warszawy. >>>
S jak Slashies. Pokolenie Slashie to motyw przewodni nowej kampanii Reebok Classic. Slashies nie opisują siebie jednym słowem - grafik, programista, konsultant. To osoby, które widzą siebie w wielu różnych rolach, a każda z nich jest częścią ich życiowej narracji. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Kiedy mówię o Loop, mam skojarzenia z latami 60. Chodzi jednak nie tylko o jej formę, ale także o jej kolorystykę - złoto z elementami w odcieniu pudrowego różu. Chciałam stworzyć koło, nadać tej figurze świeży charakter, dlatego przełamałam je innymi figurami.
- Magda Dąbrowska, Projektantka YES, o kolekcji na jesień 2016