Pokolenie Slashie to motyw przewodni nowej kampanii Reebok Classic. Slashies nie opisują siebie jednym słowem - grafik, programista, konsultant. To osoby, które widzą siebie w wielu różnych rolach, a każda z nich jest częścią ich życiowej narracji. To osoby, które stale poszukują nowej ścieżki rozwoju i stały się bohaterami projektu Reebok Classic Perfect Split. Marka wzięła pod lupę pokolenie współczesnych dwudziestolatków i trzydziestolatków, którzy doskonale odnaleźli się w nowej rzeczywistości

 

 

Reebok Classic zaprosił do współpracy Tego Typa Mesa, Aretę Szpurę, Rafała Gruszkiewicza, Nikodema Rozbickiego i Charlotte Tomaszewską

 

 

Bycie Slashie definiowane jest przez podejście do życia i podejmowanie ważnych wyborów. Taką osobą może być zarówno dwudziestolatek, jak i człowiek po pięćdziesiątce, bo nie liczy się wiek, tylko pomysł na siebie. Przedstawiciele tej generacji nie rozdzielają życia na pracę i hobby, tylko podążają za tym co lubią, co daje im satysfakcję i spełnienie.  

 

 

 

 

Perfect Split to jedna z odsłon kultowego Classic Leather. Nawiązuje do ponadczasowej klasyki i umiejętnego połączenia kilku rzeczy, tworzących spójną całość. Slashies i Perfect Split nie są niewolnikami raz podjętych wyborów. Dostosowują się do otaczającej rzeczywistości, podobnie jak Classic Leather, pomimo trzydziestu trzech lat na koncie. 

 

 

REEBOK.pl