12
04
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #blackapparel #femestage #chanel
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
B jak Black Apparel. Dlaczego czerń jest aż tak fascynująca? Bo kryje w sobie tajemnicę, a przy okazji gwarantuje pełną nonszalancję modowego look'u. Dokładnie z tego założenia wychodzi BLACK apparel. - nowa polska marka made in Warsaw, która na sezon Spring - Summer 2015 premierowo wypuszcza wyjątkową, jednobarwną kolekcję. >>>
C jak Chanel. Francuski dom mody najpierw postanowił ujednolicić ceny swoich akcesoriów na całym świecie, co zrobił jako pierwszy luksusowy brand, a teraz zapowiada otwarcie internetowego butiku. Choć na sam sklep trzeba będzie trochę poczekać – planowana najwcześniejsza data ruszenia ze stroną to rok 2016, już nastąpiło poruszenie w świecie mody. >>>
D jak Dior. Na wiosnę 2015 paryski dom mody odkrywa wyjątkowy flakonik Miss Dior w wersji Haute Couture. Szyjkę butelki ozdobiono mistrzowsko ciętą i ręcznie barwioną kokardą uszytą z biało-różowej koronki pokrytej kwiatowym wzorem. Niestety, d'Exception jest zarezerwowana tylko dla nielicznych, bo tak cudnie udekorowano zaledwie 25 sztuk diorowskiego pachnidła. >>>
F jak Femestage. Eva Minge objęła stanowisko dyrektor kreatywnej w nowej marce, która łączy modę haute couture z funkcjonalnością i wygodą ready-to-wear. Pierwsza kolekcja Femestage, stworzona z myślą o sezonie ss 2015, stanowi połączenie ponadczasowej klasyki z nowoczesną wrażliwością. Projekty zostały podzielone na trzy linie - Office, Daily i Party. >>>
H jak Honoré 404. Longchamp przedstawia nową linię torebek z delikatnymi, złotymi zdobieniami, które nadają minimalistycznej formie wyrazistości. Z okazji swojej premiery model Longchamp Honoré 404 doczekał się wyjątkowego spotu reklamowego, robiącego dokładny zoom na wszystkie misterne wykończenia i charakterystyczne detale. >>>
K jak Kristen Stewart. W centrum obiektywu Karla Lagerfelda ponownie stanęła ona: amerykańska, intrygująca, utalentowana i nie do końca perfekcyjna, ale z pewnością bardzo rzeczywista. Twarzą letniej linii Chanel Eyewear została Kristen Stewart. Tym razem topowe oprawki z letniej linii są eksponowane w minimalistycznej retro stylistyce. >>>
L jak Louis Vuitton. Jeśli zawsze, ilekroć oglądałaś Sex And The City, zazdrościłaś Carrie Bradshaw jej słynnego naszyjnika z imieniem, teraz powinnaś skusić się na drobiazg od Louis Vuitton. Paryska marka właśnie, specjalnie na sezon Spring Summer 2015, wypuściła wyjątkowe akcesorium - Me & Me Necklace. >>>
M jak Méditerranée. Nicea, Cannes, Saint-Jean-Cap-Ferrat oraz Cap d'Antibes - ulubione wakacyjne destynacje Gabrielle Coco, stały się inspiracją do stworzenia letniej palety makijażu CHANEL. Collection Méditerranée to linia złożona z niezwykłych odcieni złota, oliwki, lawendy, oceanicznego błękitu oraz makowej czerwieni. >>>