Buzz

Marc Jacobs w świetnym stylu żegna szyld Marc by Marc Jacobs!

 

Ostatecznym zakończeniem młodzieżowej inii jest międzysezonowa kolekcja Resort 2016.

 

 

Projekty zatytułowane I am not like other girls są dostępne od 1 listopada na Stylebop.com oraz w wybranych butikach Marca Jacobsa. Prezentacja kolekcji stanowi wstęp do majowej premiery nowej produkcji Disney'a  Alice through the looking glass. Linia, podobnie jak film, jest zainspirowana znaną na całym świecie (uwielbianą przez dzieci i dorosłych) bajką Alicja w Krainie Czarów

 

 

Wszystkie ubrania i dodatki ozdobiono charakterystycznymi motywami z historii o Alicji, takimi jak mówiące kwiaty, kluczyki czy kokardy.

 

Całość została podzielona na trzy serie.

 

 

 

 

Let's talk flowers to projekty pełne odważnych wzorów i nasyconych kolorów. Znalazły się tutaj ubrania (bluza, koszulki), torebki (małe kopertówki i duża shopperka), a także gadżety – etui na telefon, plecak i apaszka.

 

Down the fashion hole to modowa interpretacja motywu Alicji wpadającej do króliczej jamy. Cztery modele kopertówek nadrukowano printem słynnej sceny. Modele dostępne są w trzech kolorach: czarnym, czerwonym i srebrnym.

 

A sight for sore eyes to kolekcja ubrań i dodatków inkrustowanych ozdobami imitującymi hipnotyzujące oczy Kota z Cheshire. Pojawiają się tu ubrania i akcesoria, a wśród nich bluza, koszulka, etui, portfel i kopertówka.

 

A bow on top to dziewczęce projekty wykończone kokardą, stanowiące idealne dopełnienie zimowego stroju. Frywolny motyw umieszczono na czapce, opasce i rękawiczkach.

zobacz na jednej stronie