Buzz

Mimo że od hucznego debiutu Kate Moss pod szyldem Calvin Klein minęły ponad dwie dekady, brytyjska supemodelka nadal uchodzi za najsłynniejszą twarz matki. W 1992 roku w Nowym Jorku, jako zaledwie 18-latka, została przedstawiona przez swojego chłopaka, fotografa Mario Sorrenti, dyrektorowi castingu Calvina Kleina. Decyzja zapadła niemal od razu: Kate zostanie nową twarzą linii CK Jeans. Wraz z modelem Markiem Wahlbergiem (aka Marky Mark) pozowali jak para nieśmiałych podlotków - niemal nadzy, ubrani tylko w supermodne grungowe dżinsy, wyglądali niczym nastolatki za młode na sex, drugs & rock'n'roll. Tak rozpoczęła się era heroinowego szyku i szalona kariera jednej z najlepiej opłacanych gwiazd świata mody.

 

Teraz sukces Kate chce powtórzyć jej młodsza siostra Charlotte Moss, która na początku roku podpisała kontrakt z prestiżową agencją Storm Models, ale uwagę mediów zwróciła już trzy lata temu podczas ślubu Kate i wokalisty zespołu The Kills, Jamiego Hince'a. Nowicjuszka nie musiała długo czekać na pierwsze poważne zlecenie - właśnie wystąpiła w kampanii Calvin Klein Jeans x Mytheresa.com. W ramach The Re-Issue Project powstała limitowana kolekcja ośmiu kultowych modeli denimów spod igły CK, w tym boyfriend jeansów, w których pozowała w latach 90. Kate Moss, czy seksownie obcisłych mom jeans z równie głośnej reklamy z udziałem Brookie Shields

 

Do historii marki nawiązuje również fakt, że Lottie stanęła przed obiektywem Michaela Avedon'a, wnuka ikonicznego Richarda Avedon'a, który fotografował wcześniej wspomnianą Brookie. - Lottie naprawdę stanowi istotę dziewczyny Calvin Klein. - zauważa Michael - Intrygująca niewinność i absolutne piękno: naprawdę cudownie było fotografować tę piekną młodą damę. 

 

Wszystkie projekty z linii trafią do sprzedaży na Mytheresa.com. - Według mnie jest tylko jdyna marka, która uosabia czysty amerykański sportswear & denim - Clavin Klein Jeans. - reklamuje kolaborację dyrektor sprzedaży internetowego butiku, Justin O'Shea.

zobacz na jednej stronie