Buzz

Gdy coś robi wielkie wrażenie, nie wypada tego zmieniać. Najlepszym przykładem jest koncept reklamowy domu mody Kenzo, który od kilku sezonów realizuje zespół artystów Toiletpaper. Na tegoroczną wiosnę trio Maurizio Cattelan, Pierpaolo Ferrari i Micol Talso przygotowało serię futurystycznych zdjęć, które za pośrednictwem niezwykłych grafik prezentują wizję wielkomiejskiej utopii. Podczas gdy w tle wyrastają drapacze chmur, na pierwszym planie dominują zoomy na piękne twarze, długie nogi i smukłe dłonie.

 

Bohaterami sesji nieprzypadkowo zostali azjatyccy modele - Mona Matsuoka i Qing He, wszak ich duet doskonale symbolizuje kierunek rosnącego rynku zbytu dóbr luksusowych jakim jest Daleki Wschód. Kultowe już bluzy Kenzo proponowane w każdej kolejnej kolekcji przez projektantów Humberto Leon i Carol Lim stały się hitem mody ulicznej od Tokio po Seul i rzecz jasna nie mogło ich też zabraknąć na wybiegu ss 2015. Jednak na kartach kampanii w roli głównej wystąpiły tym razem geometryczne koszule oraz designerskie okulary z lustrzanymi szkłami, a młodzieżowy charakter całości podkreśla manicure z logo marki.

zobacz na jednej stronie