08
08
2016
Kampania Solar fw 2016/17 z Sashą Antonowską
Nowa kolekcja SOLAR fw 2016/17 została przedstawiona w klasycznym
kontekście elegancji z nutą retro.
Podróż szlakiem historii sztuki i mody.
Twarzą kampanii została wschodząca gwiazda światowych wybiegów, Sasha Antonowska (MODEL PLUS). Modelka zabłysnęła w branży w sezonie fw 2015/16, gdy wzięła udział w pokazach Lanvin, Dior, Elie Saab, Hermès czy Givenchy. Od tego czasu można było oglądać ją m.in. na łamach hiszpańskiej i rosyjskiej edycji VOGUE'a oraz na okładce ELLE Polska.
Dla Solar, Sasha stanęła przed obiektywem Adama Plucińskiego, dla którego to była już trzecia współpraca z marką. Tym razem motywem przewodnim sesji są wyraziste portrety i odważne zestawienia oraz połączenie koloru z czarno-białą fotografią. Stylizacje pełne przytulnych, miękkich tkanin przygotowała Zuza Kuczyńska, a o włosy i makijaż zadbał zespół Warsaw Creatives – Michał Bielecki oraz Wilson.
Solar fw 2016/17
Zdjęcia z nowej kampanii uwydatniają niuanse – operowanie światłem podkreśla teksturę tkanin i wykończenia takie jak frędzle, obszycia czy plisy. Wizualna gra z fakturami nawiązuje do formy mebli pełniących funkcję dyskretnej scenografii, wśród których pojawia się m.in. bestseller Bauhasu, słynne biurko Thonet S 285. Tło tworzą także płaszczyzny w głębokich odcieniach winnej czerwieni i butelkowej zieleni, budujące atmosferę intymności i tajemniczości.
„ ”
Z Adamem pracujemy od kilku sezonów i świetnie się rozumiemy – w jego zdjęciach zawiera się wszystko, co chcemy przekazać naszym klientkom: kobiece piękno, ubrania, które łączą w sobie wygodę i elegancję oraz detale i faktury nadające kolekcji niepowtarzalny charakter. Myślę, że najnowsza kampania jest najlepszym potwierdzeniem efektywności naszej współpracy.
– Aleksandra Danel,
Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.