Buzz

Nowa kolekcja SOLAR fw 2016/17 została przedstawiona w klasycznym

kontekście elegancji z nutą retro. 

 

Podróż szlakiem historii sztuki i mody.

 

 

Twarzą kampanii została wschodząca gwiazda światowych wybiegów, Sasha Antonowska (MODEL PLUS). Modelka zabłysnęła w branży w sezonie fw 2015/16, gdy wzięła udział w pokazach Lanvin, Dior, Elie Saab, Hermès czy Givenchy. Od tego czasu można było oglądać ją m.in. na łamach hiszpańskiej i rosyjskiej edycji VOGUE'a oraz na okładce ELLE Polska

 

Dla Solar, Sasha stanęła przed obiektywem Adama Plucińskiego, dla którego to była już trzecia współpraca z marką. Tym razem motywem przewodnim sesji są wyraziste portrety i odważne zestawienia oraz połączenie koloru z czarno-białą fotografią. Stylizacje pełne przytulnych, miękkich tkanin przygotowała Zuza Kuczyńska, a o włosy i makijaż zadbał zespół Warsaw Creatives – Michał Bielecki oraz Wilson. 

 

Solar fw 2016/17

 

Zdjęcia z nowej kampanii uwydatniają niuanse – operowanie światłem podkreśla teksturę tkanin i wykończenia takie jak frędzle, obszycia czy plisy. Wizualna gra z fakturami nawiązuje do formy mebli pełniących funkcję dyskretnej scenografii, wśród których pojawia się m.in. bestseller Bauhasu, słynne biurko Thonet S 285. Tło tworzą także płaszczyzny w głębokich odcieniach winnej czerwieni i butelkowej zieleni, budujące atmosferę intymności i tajemniczości.

 

 

 

„ ”

 

 

 

 Z Adamem pracujemy od kilku sezonów i świetnie się rozumiemy – w jego zdjęciach zawiera się wszystko, co chcemy przekazać naszym klientkom: kobiece piękno, ubrania, które łączą w sobie wygodę i elegancję oraz detale i faktury nadające kolekcji niepowtarzalny charakter. Myślę, że  najnowsza kampania jest najlepszym potwierdzeniem efektywności naszej współpracy.

 

– Aleksandra Danel,  

Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.  

zobacz na jednej stronie