16
09
2014
Kampania BOHOBOCO - kobiecość, komfort i szlachetne tkaniny
Pod koniec wakacji do butików Bohoboco trafiła nowa kolekcja na sezon fw 2014/15. Utrzymana w minimalistycznym duchu, spójna z dotychczasową filozofią paleta strojów została uszyta z największą dbałością o detale. W tym roku Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek postawili na granaty i odcienie szarości, nie zapominając jednak całkowicie o bieli i czerni. Niezwykle kobiecą linię, pełną sukienek, spódnic i bluzek, podkreślają także nieoczywiste faktury. Komfort stylizacji zapewniają natomiast naturalne, osobiście wyselekcjonowane przez projektantów materiały.
W kampanii już po raz czwarty zobaczymy Magdalenę Jasek. Rudowłosa modelka o eterycznej urodzie z wrodzoną naturalnością prezentuje ponadczasową klasykę w wykonaniu duetu. Za obiektywem stanął Marcin Kempski, podczas gdy o makijaż zadbała Marta Gąska, a stylizacją włosów zajął się Michał Bielecki. - Kampania opowiada o kobiecie Bohoboco, która jest silna i pewna siebie, jednocześnie będąc delikatną i subtelną. - podsumowuje Kamil Owczarek. Tło elektryzujących portretów stanowi nawiązująca do sztuki pop art, nowatorska kurtyna ledowa.
Jesienno-zimowa kolekcja Bohobco skierowana jest do kobiet ceniących klasykę ujętą w nowoczesnym wydaniu. Tegoroczną nowością w wyborze dodatków są paski - metaliczne i wspaniale wydobywające talię. Całość jest dostępna jest już w salonach marki oraz w sklepie internetowym.