05
02
2016
Christopher Bailey zmienia formułę pokazów Burberry
Burberry ss 2016
Dyrektor kreatywny i CEO Burberry – Christopher Bailey – planuje radykalnie zmienić oblicze pokazów brytyjskiego domu mody. Od najbliższego London Fashion Week fw 2016/17, zamiast czterech show w ciągu roku, marka będzie lansować dwie kolekcje.
Koniec ze spring/summer oraz fall/winter.
Innowacyjna formuła zakłada projekty lutowe February i wrześniowe September.
Na wybiegu będą miksowane stroje damskie oraz męskie.
Na tym jednak nie koniec rewolucji, bo każda zaprezentowana sylwetka trafi do sprzedaży w butikach stacjonarnych i online od razu po pokazie, a niedługo później odkryta zostanie nowa kampania reklamowa. Cel? Skrócenie czasu oczekiwania między debiutem strojów na wybiegu a momentem, kiedy trafiają sklepów.
Christopher Bailey chce w ten sposób maksymalnie zbliżyć się do klienta i zapewnić mu natychmiastowe doświadczenie szyku Burberry. Ta strategia jest przez niego realizowana nie od dziś: kampanie marki na bieżąco pojawiają się w kanałach społecznościowych, pokazy są transmitowane na żywo w sieci, a muzyka z modowych widowisk jest dostępna na kanale Burberry na Apple Music.
Burberry ss 2016
Burberry ss 2016