15
09
2015
Modny kanał muzyczny: Burberry x Apple Music
Burberry x Apple Music
Marka Burberry nie boi się testować technologicznych nowinek.
W ostatnich sezonach lansowała już przycisk zakupowy na Twitterze, aplikację do kreowania własnego modelu trencza czy program do zamawiania spersonalizowanych szalików z monogramem.
Aktualnie londyński gigant rozpoczął współpracę z Apple i stał się pierwszym w historii domem mody z własnym kanałem muzycznym. Nieograniczony dostęp do puli utworów proponowanych przez Burberry kosztuje miesięcznie $9.99 i pozwala na słuchanie piosenek oraz oglądanie teledysków, również tych z muzyką graną na żywo podczas pokazów.
Co najlepsze, do wyboru są trzy gotowe playlisty: Emerging British Talent (wspierająca młodych rodzimych artystów), From The Burberry Runway (topowe wybiegowe kawałki) oraz Christopher Bailey's Music Monday (brytyjskie klasyki z The Rolling Stones i Elton John'em na czele).
Z taką muzyką w uszach można wprawić się w jeszcze modniejszy nastrój przed zbliżającym się maratonem pod znakiem London Fashion Week!
Burberry x Apple Music