06
11
2014
Cara Delevingne lśni w kampanii TOPSHOP #holiday 2014
Topshop ma niewątpliwą słabość do pełnych charyzmy dziewczyn z Londynu: Kate Moss regularnie zaprasza do projektowania, Alexę Chung sadza w pierwszym rzędzie na pokazach kolekcji Unique, a z Carą Delevingne właśnie rozpoczyna współpracę z imponującymi widokami na przyszłość.
O tym, że to właśnie śledzona przez 8 mln ludzi na Instagramie modelka zostanie twarzą kampanii FW 2014 zadecydował sam Phillip Green, właściciel marki. Po dwóch miesiącach udanej sprzedaży jesiennej kolekcji anonsowanej już w lipcu, czas na jej kolejną odsłonę - Holiday 2014. Bożonarodzeniowy klimat na dobre uderzył do głowy Carze oraz reszcie ekipy zdjęciowej dowodzonej przez Kate Phelan, dyrektor artystyczną marki.
Mnóstwo czerni, masa cekinów, szalony połysk i rockowy glam - oto kwintesencja drapieżnych świąt według Topshop. Do sieci wpadło także teaserowe video, wprowadzające w christmasowy nastrój zupełnie niestandardową ścieżką dźwiękową...