06
02
2017
Calvin Klein zmienia logo: Nowy projektant, nowy design
Lottie Moss dla Calvin Klein
Raf Simons, nowy dyrektor kreatywny Calvin Klein, przeprowadza
rewolucję wewnątrz marki i zmienia dotychczasowe logo.
Pod koniec stycznia designer zadebiutował ze swoją pierwszą kampanią dla domu mody – Calvin Klein by Appointment 1-14, a 10 lutego na wybieg trafi jego premierowa kolekcja dla CK. Projekty Calvin Klein Collection na sezon fw 2017/18 zostaną zaprezentowane pod odświeżonym szyldem. Na instagramie brandu właśnie oficjalnie zaanonsowano nowe logo.
Logotyp powstał we współpracy z artystą Peter'em Saville. Liternictwo z logo dyskretnie się zmieniło, a według komunikatu prasowego powróciło do korzeni i nawiązało do założyciela oraz podstaw DNA marki. Zmiękczone krawędzie znaków zastąpiła oszczędna geometria i równa wysokość liter, ale nadal zachowano monochromatyczną kolorystykę.