23
01
2017
Calvin Klein By Appointment 1-14: Pierwsza kampania by Raf Simons
Raf Simons, który w sierpniu 2016 przejął stanowisko Chief Creative Officer w Calvin Klein, odkrywa swoją pierwszą kampanię stworzoną pod nowojorskim szyldem.
CALVIN KLEIN By Appointment 1-14
Sesję tworzy 14 wyrazistych looków zaprezentowanych przez wyjątkowych ambasadorów ze świata mody i filmu. Za obiektywem stanął stały współpracownik belgijskiego designera: Willy Vanderperre. Całość eksponuje różnorodne odsłony amerykańskiej mody oraz proces zmiany trendów na przełomie epok – od lat 20. aż do współczesności.
Ideę wprowadziła w życie grupa nowych twarzy Calvin Klein: Abbey Lee Kershaw, Jamie Bochert, Lineisy Montero, Julia Nobis, Kiki Willems, Mica Arganaraz, Lulu, Millie Bobby Brown, Natalie Westling, Selena Forrest i Tessa Bruinsma.
Calvin Klein By Appointment 1-14 to świeża wizja marki Calvin Klein, która z popularnego brandu noszonego przez celebrytów pragnie stać się luksusowym domem mody oferującym modę indywidualną, dopasowaną do potrzeb klientów i szytą na wymiar. Debiutanckie show Rafa Simonsa lansujące projekty Calvin Klein na sezon ss 2017 odbędzie się już 10 lutego w trakcie New York Fashion Week.
„ ”
Calvin Klein By Appointment 1-14 to przede wszystkim celebrowanie
amerykańskiej kobiety i amerykańskiej mody.
– Raf Simons