28
11
2015
Burberry x Google – weź udział w kampanii Festive Film
Burberry Festive Film
Brytyjska marka Burberry znowu sięga po zdobycze techniki.
Tym razem przy współpracy z Google stworzyła kabinę video, w której każdy ma okazję nagrać własną wersję świątecznego spotu reklamowego marki.
The Burberry Booth została zainstalowana we flagowym sklepie marki przy Regent Street w Londynie. Dzięki systemowi real-time video-stitching można zobaczyć samego siebie występującego na ekranie obok gwiazd Burberry Holiday 2015, takich jak Romeo Beckham, Elton John czy Naomi Campbell.
Aby wziąć udział w 15-sekundowym video, wystarczy wczuć się w swobodny nastrój kampanii nawiązującej do filmu Billy Elliot. Każdy aktor natychmiast otrzymuje wiadomość z klipem, którym może podzielić się z przyjaciółmi.
Warto przypomnieć, że to już kolejny wspólny projekt londyńskiego domu mody i Google. Po raz pierwszy giganci połączyli swoje siły w 2013 roku podczas akcji Burberry Kisses, polegającej na wysyłaniu wirtualnych buziaków.
Burberry Festive Film