03
11
2015
Gwiazdorska obsada w świątecznej kampanii Burberry
Burberry Festive Film
Burberry przywołuje prawdziwie gwiazdkowy nastrój w najnowszej kampanii.
Do serii zdjęć Burberry Festive Film pozują same brytyjskie ikony – Romeo Beckham, James Bay, Elton John, George Ezra, James Corden, Michelle Dockery, Julie Walters, Toby Huntington-Whiteley, a także modelki znane ze współpracy z Burberry – Rosie Huntington-Whiteley i Naomi Campbell. Wszyscy prezentują eleganckie kreacje, kultowe kaszmirowe szale w kratkę oraz klasyczne trencze.
Świąteczna sesja to jednak nie tylko kampania reklamowa, ale również sposób na celebrację 15. rocznicy premiery filmu Billy Elliot.
Nie bez powodu więc w projekcie bierze udział Elton John – autor ścieżki dźwiękowej do musicalowej adaptacji obrazu, a bohaterowie fotografii, zainspirowani oryginalnym filmowym plakatem, podskakują w towarzystwie modeli ubranych w stroje Brytyjskiej Gwardii Królewskiej.
Burberry Festive Film
W ramach całego przedsięwzięcia powstała sesja zdjęciowa autorstwa Mario Testino oraz 3-minutowy film, którego reżyserią zajął się sam CEO marki, Christopher Bailey. Spot zadebiutuje dziś wieczorem w butiku Burberry przy Regent Street w Londynie. Wielkie wydarzenie będzie można śledzić na żywo poprzez stronę internetową marki i platformę dostępną w mediach społecznościowych.
Bożonarodzeniowa kolekcja Burberry jest już dostępna online oraz w stacjonarnych butikach. Można w niej znaleźć wszystko, co sprawdzi się jako idealny prezent pod choinkę: od breloczków, przez zestawy gier, aż po szale z monogramem.
Burberry Festive Film
Burberry Festive Film
Burberry Festive Film
Burberry Festive Film