28
01
2014
Bladolice piękności w kampanii Lanvin (+ Paper Bag)
Alber Elbaz długo zwlekał z odkryciem nowej kampanii Lanvin, ale by ujrzeć taką serię mistrzowskich ujęć, warto było czekać. I nie będzie w tym ani trochę przesady, jeśli powiemy, że to nasza ulubiona opowieść na nowy sezon - tajemnicza, elektryzująca, zrobiona z równą porcją błysku, rozmachu i paryskiego szyku.
Bohaterem sesji oraz filmu pod wodzą Stevena Meisel'a stała się głośna paper bag - uszyta z cienkiej, papirusowej skóry o aksamitnej teksturze i metalicznym połysku. Jej artystyczne aspiracje podsyca biżuteryjny, suto zdobiony klejnotami łańcuch (który można obkręcać wokół nadgarstka, nosząc niczym bransoletkę) oraz szeroka, obfitująca w kontrasty paleta wyrafinowanych barw: od wieczorowego granatu, przez kosmiczne srebro, aż po elegancki, podkreślony pikowaniem brąz oraz klasyczny duet czerni i bieli.
Nad wspaniałością nowej torby Lanvin debatują na ekranie modele Jeremy Matos, Laurie Harding oraz Alexander Faye, a wtóruje im trio bladolicych piękności - Irene Hiemstra, Sasha Luss i Julia Nobis. Przy okazji Lanvin kontynuuje trend widziany już w kampaniach Prady, Chanel, Max Mara oraz Balenciaga: uderzająco jasne, mocno rozbielone włosy będą hitem wiosny!