Buzz

Wczoraj na nowojorskim wybiegu zadebiutowały projekty 

Alexander Wang dla adidas Originals.

 

 

Kapsułowa kolekcja, której motywem przewodnim jest odwrócone do góry nogami logo adidas originals, stanowi mieszankę ulicznej estetyki Wanga i sportowego rodowodu marki adidas. Można tutaj znaleźć 84 uniseksowe modele ubrań i butów, ale na razie lansowanych jest najciekawszych dziewięć z nich, które od razu po premierze trafiły do sprzedaży w pop-upowych butikach w Nowym Jorku. Na stałe linia będzie dostępna w salonach obu brandów wiosną 2017.

 

Magazyn VOGUE.com udostępnił zdjęcia z kampanii Alexander Wang x adidas Originals autorstwa Juergena Teller'a. Fotograf przygotował charakterystyczną dla siebie surową uliczną sesję, pełną niepodkręconych kolorów i naturalnego oświetlenia. Przed obiektywem stanęli Rocco Ritchie (syn Madonny), Hanne Gaby Odiele, Binx Walton oraz Lexi Boling

 

Alexander Wang x adidas Originals

 

 

 
„ ”

 

 

 

Celem tej kolekcji było wyciągnięcie kodów i ikonografii Adidas Originals, zrozumienie ich znaczenia i przerobienie na opak; ale również zabawa z ideą autentyczności i podróbki oraz jak konkretne ustawienie zupełnie zmienia postrzeganie.

 

– Alexander Wang 

 

 

Alexander Wang x adidas Originals

zobacz na jednej stronie