12
09
2016
Alexander Wang dla adidas Originals: Uliczna kampania
Wczoraj na nowojorskim wybiegu zadebiutowały projekty
Alexander Wang dla adidas Originals.
Kapsułowa kolekcja, której motywem przewodnim jest odwrócone do góry nogami logo adidas originals, stanowi mieszankę ulicznej estetyki Wanga i sportowego rodowodu marki adidas. Można tutaj znaleźć 84 uniseksowe modele ubrań i butów, ale na razie lansowanych jest najciekawszych dziewięć z nich, które od razu po premierze trafiły do sprzedaży w pop-upowych butikach w Nowym Jorku. Na stałe linia będzie dostępna w salonach obu brandów wiosną 2017.
Magazyn VOGUE.com udostępnił zdjęcia z kampanii Alexander Wang x adidas Originals autorstwa Juergena Teller'a. Fotograf przygotował charakterystyczną dla siebie surową uliczną sesję, pełną niepodkręconych kolorów i naturalnego oświetlenia. Przed obiektywem stanęli Rocco Ritchie (syn Madonny), Hanne Gaby Odiele, Binx Walton oraz Lexi Boling.
Alexander Wang x adidas Originals
Celem tej kolekcji było wyciągnięcie kodów i ikonografii Adidas Originals, zrozumienie ich znaczenia i przerobienie na opak; ale również zabawa z ideą autentyczności i podróbki oraz jak konkretne ustawienie zupełnie zmienia postrzeganie.
– Alexander Wang
Alexander Wang x adidas Originals