#DKNY #MYNY
DKNY właśnie wprowadziło na rynek nowy zapach: MYNY rozkochało nas w sobie od pierwszej chwili, o czym możecie w szczegółach przeczytać w Inside Office. Za co tak bardzo go polubiłyśmy?
Za nowojorski klimat w tle
Zapach został zaprojektowany z myślą o nowoczesnym i wielkomiejskim pokoleniu Millennials. Stanowi połączenie elektryzujących i złożonych nut ucieleśniających dynamizm Nowego Jorku oraz jego mieszkańców, którym Big Apple zawdzięcza swój status światowej stolicy kreatywności i inspiracji.
Za hashtag #MYNY
W świecie social mediów trudno o coś bardziej chwytliwego niż dobry hashtag. DKNY ma swój #MYNY i nie zapomnijcie oznaczyć niż swoich postów na Facebooku & Instagramie tuż po perfumeryjnych zakupach!
Za malinowe inspiracje
Nutę głowy tworzy seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczyptą różowego pieprzu. Do zakochania jeden krok? Tak, szczególnie, że w sercu rozbrzmiewa egipski jaśmin otulony aromatem frezji i korzenia irysa. Kiedy dodamy, że w bazie królują mistyczna paczula, waniliowy absolut, piżmo oraz ambra, totalnie tracimy głowę!
Za serduszkowy flakon
Perfumy zamknięte są w czarującym, super nowoczesnym flakonie inspirowanym miłością do wielkego miasta. Kiedy patrzymy na niego od góry, widzimy serce; oglądany z boku przypomina natomiast panoramę Manhattanu - wyspy pełnej odbiających słońce, strzelistych drapaczy chmur.
Za video z Ritą Ora
W kampanii DKNY MYNY autorstwa Francesco Carrozziniego, światła Nowego Jorku oglądamy oczami Rity Ory, gdy ubrana w skórzaną kurtkę, z ustami podkreślonymi czerwoną szminką, przebija się przez Times Square na niebotycznie wysokich obcasach. - Kocham mój Nowy Jork. - mówi - Bądź jego częścią.
Perfumy DKNY MYNY dostępne są w perfumeriach Sephora od sierpnia 2014 roku, a od września trafią również na półki Douglas.
185 zł/30ml
265 zł/50ml
369 zł/100 ml