04
08
2014
Zapach DKNY MYNY - inspirowany magią Nowego Jorku
DKNY MYNY
Jednoznacznie niepowtarzalny, urzekająco nieodparty, spontanicznie radosny - oto kwintesencja nowego zapachu DKNY MYNY zaprojektowanego z myślą o nowoczesnym i wielkomiejskim pokoleniu Millennials. Stanowi połączenie elektryzujących i złożonych nut ucieleśniających dynamizm Nowego Jorku oraz jego mieszkańców, którym miasto zawdzięcza swój status światowej stolicy kreatywności i inspiracji.
- Tworząc ten zapach kierowaliśmy się chęcią uchwycenia esencji Nowego Jorku i jego niepowtarzalności. W wyrażeniu bogactwa doznań i doświadczeń, których źródłem jest to niezwykłe miasto, pomogły nam zmysłowe, drzewne nuty paczuli, magnetyczne jak nowojorskie ulice. - opowiada Trudi Loren, wiceprezes Corporate Fragrance Development Worldwide w Estée Lauder.
Obok mistycznej paczuli w bazie królują waniliowy absolut, piżmo oraz ambra, podczas gdy nutę głowy tworzy seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczyptą różowego pieprzu. Do zakochania jeden krok? Tak, szczególnie, że w sercu rozbrzmiewa egipski jaśmin otulony aromatem frezji i korzenia irysa. Całość ukryto w przezroczystym flakoniku w kształcie serca z metaliczną nakrętką. Projekt stanowi udaną kontynuację charakterystycznej butelki w kształcie jabłka (nawiązującej do Big Apple), w której zamknięto bijący rekordy popularności zapach Be Delicious. Wyjątkową historię ma również logo MYNY, które stworzył nowojorski artysta Curtis Kulig, autor kultowej dziś kampanii Love Me realizowanej na pomnikach, dachach i billboardach Nowego Jorku, Los Angeles, Paryża, Stambułu oraz Berlina.
DKNY MYNY
Twarzą zapachu została piękna, seksowna i utalentowana piosenkarka Rita Ora - urodzona w Kosowie, wychowana w Wielkiej Brytanii, do szaleństwa zakochana w Nowym Jorku. To artystka, która wnosi nowoczesny indywidualizm we wszystkie aspekty swojego życia i podobnie jak Nowy Jork jest wyjątkowa pod absolutnie każdym względem. W kampanii DKNY MYNY autorstwa Francesco Carrozziniego, światła Nowego Jorku oglądamy oczami Rity Ory, gdy ubrana w skórzaną kurtkę, z ustami podkreślonymi czerwoną szminką, przebija się przez Times Square na niebotycznie wysokich obcasach. - Kocham mój Nowy Jork. - mówi - Bądź jego częścią.
Rita Ora jest symbolem dziewczyny, dla której powstał nowy zapach DKNY. - To dziewczyna młoda duchem i ambitna zarazem. Choć nie stroni od marzeń, żyje rzeczywistością i wyznacza trendy wśród rówieśników. Jest niezależna, ale otaczający ją świat niezmiernie ją ciekawi i inspiruje. - wylicza Trudi Loren.
Perfumy DKNY MYNY dostępne są w perfumeriach Sephora od sierpnia 2014 roku, a od września trafią również na półki Douglas.
Ceny: 185 zł/30ml, 265 zł/50ml, 369 zł/100 ml
Rita Ora w kampanii DKNY MYNY
Rita Ora w kampanii DKNY MYNY
Rita Ora w kampanii DKNY MYNY