Inside Office

#MYNY - nowy zapach od DKNY #premiera #NYC #RitaOra

Czym pachnie modny Nowy Jork? Według DKNY piżmem, ambrą, maliną i szczyptą różowego pieprzu!

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

 

Obie uwielbiamy nowojorski klimat i mamy prawdziwą słabość do stacjonujących w nim projektantów. Dlatego z uczuciem niekłamanej ekscytacji udałyśmy się na premierę nowego zapachu od DKNY, która odbyła się tuż przed weekendem. Mega kameralny event stał pod znakiem #MYNY oraz serca, które przecież nieodłącznie kojarzy się z Manhattanem.

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Twarzą nowego zapachu, o czym już na starcie spotkania poinformowały nas imponujących rozmiarów plakaty, została piękna, seksowna i utalentowana Rita Ora - urodzona w Kosowie, wychowana w Wielkiej Brytanii, do szaleństwa zakochana w Nowym Jorku. To artystka, która wnosi nowoczesny indywidualizm we wszystkie aspekty swojego życia i podobnie jak Nowy Jork jest wyjątkowa pod każdym względem. 

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Klimat perfum, których anatomię za chwilę miałyśmy poznać, podkreślały wszystkie atrakcje - video reklamowe, muzyka, widok z okna, a nawet... słodkie bezy, których urokowi wprost nie mogłyśmy się oprzeć!

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Jak się później okazało dobór owoców, którymi udekorowano ciasteczka, wcale nie był przypadkowy - malina jest jedną z głównych bohaterek nowej, apetycznej kompozycji. Ale do rzeczy, opowiedzmy wreszcie o samym zapachu!

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

MYNY zamknięty jest w czarującym, super nowoczesnym flakonie inspirowanym miłością do wielkego miasta. Kiedy patrzymy na niego od góry, widzimy serce; oglądany z boku przypomina natomiast panoramę Manhattanu - wyspy pełnej odbiających słońce, strzelistych drapaczy chmur. 

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Pierwsze wrażenie - landrynkowa słodycz. Po chwili - kwiatowo-owocowa świeżość. Finalnie - zmysłowy seksapil. Obok mistycznej paczuli w bazie królują waniliowy absolut, piżmo oraz ambra, podczas gdy nutę głowy tworzy seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczyptą różowego pieprzu. Dalej, w sercu, rozbrzmiewa egipski jaśmin otulony aromatem frezji i korzenia irysa. 

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Całość bardzo dynamicznie zmienia się na skórze, przez cały czas noszenia gwarantując coraz to nowe wrażenia. My testujemy zapach już od piątku i musimy przyznać, że jesteśmy absolutnie zachwycone - i flakonem (prześliczny), i kompozycją (zaskakująca), i trwałością (na co zawsze zwracamy uwagę).

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Instagram @agata_stefanowicz @weronika_woronowska

Kampanii reklamowej towarzyszy rewelacyjny klip z Ritą Ora w roli głównej, który w całości możecie obejrzeć tutajPerfumy DKNY MYNY są dostępne w perfumeriach Sephora od sierpnia 2014 rroku, a od września trafią również na półki Douglas. XOXO, A & W