07
03
2014
Zuza Bijoch drugi raz w kampanii SIMPLE CP (ss 2014)
Wiosną polska marka sięga do korzeni, wszak Simple znaczy prostota. Głównym motywem kolekcji jest kontrastowe połączenie czerni i bieli, które eksponują kroje i fasony inspirowane szykiem z ulic trzech topowych stolic mody - Nowego Jorku, Paryża i Mediolanu. Twarzą kolekcji została znana z ostatniej kampanii Simple CP na sezon fw 2013/14, Zuza Bijoch, która pozuje przed obiektywem Agaty Pospieszyńskiej w scenerii gorącego Santa Cruz na Teneryfie.
Projekty tętnią wielkomiejskim stylem łączącym nowojorski minimalizm i paryską elegancję z mediolańskim uwielbieniem kobiecej sylwetki. Obok klasycznego duetu black&white pojawiają się energetyczne kobalty, fuksje i limonki, a także szlachetne odcienie pasteli. Całość uszyto z najwyższej jakości, naturalnych tkanin sprowadzonych z Włoch, głównie jedwabiu, delikatnej wełny, mieszanki wiskoz czy nowoczesnych acetatów, wśród których część stanowią limitowane edycje wyprodukowane specjalnie na potrzeby marki.
- Simple to nie tylko piękne sukienki, z których słynie marka. To także idealnie skrojone ubrania na co dzień i do pracy. – opowiada Weronika Pietras, główna projektantka Simple CP. Rzeczywiście, kolekcję tworzą trzy różne linie: miejska Ready-to-wear, idealna do pracy Office oraz elegancka Dress Party. Dzięki temu można tu znaleźć zarówno garniturowe spodnie i smokingowe marynarki, jak i miękkie sukienki, bluzki o ultranowoczesnych liniach czy młodzieżowe modele w rodzaju skórzanych kurtek bomber, bluz z nadrukami czy asymetrycznych minispódniczek.