30
08
2023
MODIVO Back To Work: Jak zachować work-life balance?
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO ogłasza powrót do biura w najlepszym stylu
i przy okazji zgłębia ideę zachowania własnego
indywidualizmu w środowisku korporacyjnym.
Postmodernistyczna kampania Back To Work AW 2023
nawiązuje do dystopijnej estetyki Yohji Yamamoto
i technoparanoicznego serialu „Rozdzielenie”, rozkładając
na czynniki pierwsze koncepcję work/life balance
w rzeczywistości nowych technologii.
Za pomocą symboli MODIVO przypomina o ponadczasowych wartościach – pasji, życiowej równowadze i dążeniu do szczęścia, niezależnie od czasów i realiów, która nas otaczają. Biurowe stylizacje nabrały w kampanii mniej formalnego charakteru, a minimalizm zyskał nowego znaczenia – w myśl trendu quiet luxury.
Rozdzielenie
Czy możliwe jest rozdzielenie życia
zawodowego od prywatnego?
Czy da się rozdzielić emocje i uczucia od skupienia
i równowagi? Rozdzielenie jest punktem wyjścia dla
nowej kampanii MODIVO dedykowanej powrotom do biura.
Koncept powstały pod wpływem serialu „Rozdzielenie” zgłębia nową odsłonę koncepcji work/life balance w świecie nowych technologii. Twórcy kampanii poprzez osadzone w antyutopijnych klimatach zdjęcia i film, zastanawiają się nad konsekwencjami nowych technologicznych rozwiązań w kontekście budowania własnej tożsamości, a także nad tym – jak i czy – praca definiuje nas samych. Czy możliwe jest zachowanie indywidualności w świecie sztywnych korporacyjnych ram?
Tematyka kampanii jest zaproszeniem do wspólnego dialogu.
MODIVO otwiera w ten sposób dyskusję na temat
ponadczasowych wartości, niezależnych od kierunku
w jakim rozwija się świat, a także cech, które czynią nas ludźmi
bez względu na obowiązujące prawa, kodeksy czy ideologie.
MODIVO Back To Work AW 2023
Indywidualizm w świecie powtarzalności
W tym iście brutalistycznym pryzmacie, multibrand zastanawia się
nad względnością świata idealnego, który wyglądać będzie
zupełnie inaczej w zależności od wizji jego twórcy.
Na zdjęciach w kampanii MODIVO rzeczywistość nawiązuje do korporacyjnych pragnień stworzenia pracownika perfekcyjnego. Podobnie jak w serialu „Rozdzielenie” jest on wyzutym z emocji i uczuć robotem, zaprogramowanym na osiąganie wyników i sukcesów – bez niepotrzebnych rozpraszaczy. W nowym ekosystemie pozbawionym okien, natury i życia, zwolniony jest z podejmowania własnych decyzji, kreowania własnej tożsamości, tworzenia własnych zasad.
W mikroskopijnym boksie, zaprojektowanym bez najmniejszego
błędu, wyliczonym do każdego centrymetra, człowiek sprowadzony
jest do uosobienia karty wstępu, wiersza w tabelce, realizującego
cele i założenia jednostek nadrzędnych.
MODIVO Back To Work AW 2023
Niepokój jako inspiracja
Towarzyszący bohaterom kampanii niepokój jest uczuciem,
które zwiastuje nieznane, wpływa na nasze
decyzje i kontroluje nasze emocje.
Dla świata mody jest wielką inspiracją od zawsze. Ujęty w formie pół żartem, pół serio interpretuje poczucie indywidualności w świecie nowych technologii. Za pomocą monochromatycznych stylizacji o ciemnym kolorze w nieco żartobliwy sposób nawiązuje do estetyki Yohji Yamamoto czy Ricka Owensa.
MODIVO Back To Work AW 2023
Czarne lustro
Zbudowane wokół głębokiej czerni stylizacje, podobnie
jak w Matrixie, odpowiadaja na pytanie: jesteśmy prawdziwi
czy wygenerowani komputerowo? A może sami kreujemy
własny styl, również w środowisku biurowym?
Looki kampanii odpowiadają na trendy związane z hiperprostotą i brutalizmem. „Stylizując, starałam się zachować surowość i „bezosobowość”, które są bardzo widoczne w serialu „Rozdzielenie” mówi Marta Zaczyńska, stylistka kampanii. Jednocześnie przemyciłam trochę koloru, który pojawia się w czerwonych rajstopach, znajdujących się pod jednolitą garsonką, czy w postaci zielonych golfów, wychylających się spod płaszczy”.
Przy stworzeniu stylizacje inspiracje czerpano
z najmocniejszego trendu ostatniego sezonu –
quiet luxury, czyli współczesnego oblicza
ponadczasowego minimalizmu.
To właśnie w tej tendencji najlepiej komponują się barwy
takiej jak czerń – symbol elegancji, minimalizmu i prostoty,
granat – kolor utożsamiany z bezpieczeństwem, szary – symbol
otwartości na komunikację, beż – barwa wzbudzająca zaufanie.
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
MODIVO Back To Work AW 2023
Artykuł sponsorowany