21
10
2022
MAWO AfterLife: Progresywna klasyka, troska o planetę
MAWO AfterLife
Progresywna klasyka, ponadczasowość
projektów, przełamana prostota.
To wszystko wyróżnia polską markę MAWO,
która prezentuje nową kolekcję koszul.
Minimalistyczne kroje z linii Afterlife zdobią kontrastujące przeszycia, duże kieszenie oraz przeskalowane kołnierze. Tkaniny pochodzą z deadstocku grupy Louis Vuitton, co stanowi kolejny istotny krok marki w stronę zrównoważonego rozwoju. Minimalizm jest więc widoczny w każdym aspekcie działalności MAWO: ponadczasowych fasonach, niskim nakładzie produkcji oraz zmniejszonym zużyciu zasobów naturalnych.
MAWO AfterLife
MAWO jest homonimem polskiego słowa MAŁO,
a równocześnie stanowi odniesienie do japońskiego
zwrotu Danshari oznaczającego odrzucenie
rzeczy niepotrzebnych i zbędnych.
Twórcy marki, znana z topowych wybiegów modelka
Maria Zakrzewska i jej partner Sergiusz Zięciak wzięli
na warsztat wyłącznie jeden element garderoby: koszulę.
Jak tłumaczą, jej ponadczasowy, neutralny płciowo charakter jest niezbędny w każdej garderobie, a w zależności od dobranych dodatków może zupełnie zmienić swój styl. MAWO odkrywa koszulę na nowo, uosabiając tęsknoty i nadzieje nowego pokolenia, dla których wartością nadrzędną jest życie w sposób zrównoważony i odpowiedzialny.
Niebieska kropka, będąca centralnym punktem
identyfikacji wizualnej marki, nawiązuje do kultowego
zdjęcia Ziemi – Pale Blue Dot, wykonanego
przez sondę Voyager 1 w 1990 roku.
Założyciele MAWO wierzą, że jedynym sposobem,
aby nadal cieszyć się modą, jest radykalna zmiana
podejścia. Wymagajmy więcej od nas, a mniej od Ziemi.
MAWO AfterLife
MAWO AfterLife
MAWO AfterLife
MAWO AfterLife
MAWO AfterLife
MAWO AfterLife
MAWO AfterLife
MAWO AfterLife