Wear

Linia składa się z siedmiu elementów, charakterystycznych dla adidas Originals i dopasowanych przez projektantów Topshop tak, aby tworzyły spójną, kapsułową esencję stylu obu marek.

 

Topshop x adidas Originals

 

Kolorystyka kolekcji opiera się na bardzo ograniczonej palecie barw, operującej mocnymi kontrastami czerwieni, bieli i czerni, które bezpośrednio odwołują się do hiphopowych korzeni, osadzonych mocno w stylistyce lat 80. Głównym motywem graficznym jest koniczynka adidas Originals, która występuje na ubraniach w przeskalowanej formie, jak i w drobnych detalach. Drugim klasycznym akcentem są trzy paski pojawiające się w formie lampasów na spodniach dresowych.

 

Kultowy model kurtki Superstar został wzbogacony o skórzane panele, które tworzą szczupłą i bardzo dziewczęcą sylwetkę, okraszoną odrobiną nieostentacyjnego luksusu. Także znane na całym świecie sneakersy Superstar zachowały ikoniczny kształt, choć zyskały dwie nowe odsłony kolorystyczne – wariację z przezroczystą podeszwą i wersję ze srebrnej, spękanej skóry.

 

Nasza miłość do mody i odzieży sportowej idealnie objawia się w tej kapsułowej kolekcji. Sportowe klasyki z odważną i mocno graficzną typografią to niekwestionowane supergwiazdy tego sezonu.

 

Kate Phelan – Creative Director, TOPSHOP

 

Nasza kapsułowa kolekcja z Topshop to perfekcyjna współpraca, która pozwala nam eksplorować współczesną estetykę wielkiej mody i jednocześnie oddawać hołd naszym ikonicznym już sportowym korzeniom.

 

Josefine Aberg – Design Director, ADIDAS ORIGINALS

zobacz na jednej stronie