07
05
2015
Kampania Stradivarius z Fridą Gustavsson w roli głównej
Kontemplacja piękna, pochwała zmysłów, bliskość natury.
Stradivarius The Instant
Twarzą letniej kampanii hiszpańskiej marki została Frida Gustavsson, która stanęła przed obiektywem wyjątkowego duetu fotografów Andoni + Arantxa. Efekt? Jasne, promienne i romantyczne ujęcia nawiązujące swoim klimatem do beztroskiej stylistyki lat 70. Fasony inspirowane hippisowską dekadą są zresztą najgorętszym trendem sezonu i dominują także w kolekcji Stradivarius.
Pojawiają się tu maxi długości inspirowane boho, etniczne wzory, koronki oraz kwiaty, a także delikatny, naturalny duet bieli i brązu. Wśród fasonów nie mogło zabraknąć kamizelki, kimona z frędzlami, koszuli odsłaniającej ramiona, dżinsowych dzwonów, ogrodniczek czy kombinezonu, które uzupełniają topowe akcesoria: szerokie bransolety, turbany, diademy i kapelusze z szerokim rondem.