Wear

Nieoczywiste zestawienia kolorystyczne i wyraziste printy zainspirowane twórczością Jacksona Pollocka to motywy, które nadają kształt nowej kolekcji Mohito na sezon ss 2015. Projektanci marki, śledząc to co dzieje się na światowych wybiegach, wyciągnęli kluczowe trendy i przenieśli je do świata Mohito, w którym na pierwszym miejscu stoi zawsze kobieta: zmysłowa i intrygująca.

 

I tak, wśród projektów królują kobiece modele: ołówkowe spódnice z seksownymi rozcięciami, odkrywające ciało krótkie szorty oraz topy w formie boxy. Kuszące przeźroczystości łączą się z bardziej sportowymi fasonami, tworząc modny miks lansowany przez Versace czy Alexandra Wanga. Całość dopełniają tuniki o koszulowym kroju, trencze z miękkich tkanin oraz kobiece sukienki – do wyboru w wersji boho lub glamourZ kolei w dziedzinie dodatków główną rolę odgrywają okulary przeciwsłoneczne: aviatory, plastikowe oprawki w stylu retro czy kolorowe lustrzanki. 

 

Wraz ze startem nowej kampanii swojej premiery doczekała się sesja wizerunkowa autorstwa Marcina Tyszki, z którym Mohito współpracowało już w poprzednim sezonie. Fotografowi na tle rozgrzanej słońcem Fuerteventury pozowała słowacka piękność Michaela Kocianova. Zdjęcia uzupełnia film zrealizowany przez Kubę Kossaka. Krótkie ujęcia i szybki montaż sprawiają, że video doskonale wpisuje się w nowoczesną, teledyskową konwencję.

zobacz na jednej stronie