06
10
2017
Kampania byCabo fw 2017/18: New York Stories
Tłem dla nowej kampanii byCabo stał się Nowy Jork.
Na pędzących ulicach Manhattanu uchwycono
romantyzm i paryski szyk kolekcji fw 2017/18.
Stylizacje sfotografowane w nowojorskiej scenerii zyskują nowoczesny, dynamiczny charakter. Przezroczystości, delikatne printy i trendowe fasony wpisują się w architekturę i energię miasta, udowadniając, że polska marka byCabo to doskonały wybór do skomponowania zarówno codziennych, jak i wieczorowych kreacji.
Najbardziej charakterystycznym elementem kolekcji są zwiewne,
półprzezroczyste sukienki wykonane z najwyżej jakości jedwabiu.
Modele utrzymane w tonacji głębokiej czerni nabierają lekkości dzięki transpaentnym wstawkom i subtelnym falbanom. Nie brakuje także sukienek w kwiaty, printy przeplatające szarość z brązem czy stonowanych propozycji w beżu albo czerni, wykończonych kontrastującą koronką. Wszystkie kreacje wyróżniają się detalami, takimi jak bufiaste rękawy, delikatne plisowania oraz aksamitne wstążki, które można przewiązać w pasie.
Obok pojawiają się klasyczne projekty marynarek i spodni, które
w połączeniu z ozdobnymi koszulami tworzą elegancki total look. Kolekcję
dopełnia czarny beret w czarne groszki ozdobiony warstwą tiulu i aksamitką.
Kobiecość, lekkość, delikatność.
byCabo to polska marka stworzona w 2014 roku. Wszystkie rzeczy są
projektowane i szyte w Polsce, a tkaniny pochodzą z Włoch. Kolekcje
ograniczone do krótkich serii zapewniają indywidualność projektów.