Wear

Tej jesieni warszawska marka Loft37 stawia na elegancką i wygodną prostotę. Mocny kolor bryluje w formie akcentu, ostry wzór tonuje klasyczny fason, zadziorne detale pojawiają się przy prostych materiałach. I właśnie dlatego główne motto nowej kampanii promującej kolekcję A Tale of Loft brzmi: mniej znaczy więcej. 

 

Propozycje Loft37 to już od kilku sezonów przede wszystkim nieszablonowy design oraz zabawa różnorodnymi fakturami, i tak jest również tym razem. W palecie barw króluje klasyczna czerń i gołębia szarość przełamana złotem oraz srebrem, a także w awangardowej wersji oranżem, kobaltem oraz zielenią.  Wśród fasonów można znaleźć sportowe sztyblety, klasyczne baleriny, botki z wężowej skóry, sztyblety z nitami czy gładkie oficerki. 

 

- W naszych projektach stawiamy na wygodną elegancję. Wiemy, ile obowiązków na co dzień czeka na kobiety. Pragniemy czuć się jednocześnie pięknie, modnie, ale i wygodnie. - komentuje Joanna Trepka, projektantka Loft37.

 

Przy okazji Loft37 idzie pod prąd. Szuka nowych pomysłów, zaskakuje rozwiązaniami. Jeśli pojawiają się półbuty inspirowane męskimi obuwiem, to koniecznie w duecie z typowo kobiecymi elementami - złotem, metaliczną skórą oraz ciekawą fakturą. Przy mokasynach błyszczy klamra, a z kolei oksfordy wzbogacono o satynowe wstążki oraz ćwieki. - W swojej pracy nie zapominamy o kobietach miłujących odrobinę szaleństwa, którą chcemy podkreślić w dodatkach, które mogą wprowadzić w pozytywny nastrój, a jednocześnie dodać charakteru. - dodaje druga połowa duetu Loft37, Paulina Ada Kalińska.

 

Pełna oferta marki dostępna jest w sklepie internetowym oraz w butikach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu.

zobacz na jednej stronie