17
05
2023
Janusz Walczuk nowym ambasadorem marki G-Shock
Janusz Walczuk dla G-SHOCK
Kultowa marka G-SHOCK, tworząca ponadczasowe
i niezwykle wytrzymałe zegarki nawiązuje współpracę
z idolem generacji Z – raperem Januszem Walczukiem.
Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii
G-SHOCK 4.0 oraz BUILT DIFFERENT.
Marka G-SHOCK w tym roku hucznie świętuje swoje 40-lecie. Od początku istnienia produkty marki dedykowane były osobom, dla których ważne są ich własne przekonania i które nie boją się iść pod prąd i wyróżnić z tłumu. To właśnie do nich kierowana jest kampania #BuiltDifferent oraz wybór nowego ambasadora.
„ ”
Janusz Walczuk posiada szeroką grupę fanów pośród
pokolenia Z, dlatego pomyśleliśmy, aby to właśnie on został
twarzą kolekcji G-SHOCK dedykowanej tej grupie docelowej.
Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza
współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy
mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla
niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję limitowaną.
– Anna Miksztal,
Brand manager G-SHOCK
Janusz Walczuk dla G-SHOCK
Janusz Walczuk w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy
solowe albumy, które od razu zyskały status złotych
oraz otrzymały liczne wyróżnienia.
Nie każdy jednak wie, że muzyk spełnia się także
jako realizator dźwięku i producent, a początki
jego kariery sięgają roku 2013.
To właśnie lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano głosu pokolenia Z. Jest autorem hitowych singli Teleport, Janusz Walczuk, Offside, Ekstremalne sporty, Sady Żoliborskie. I to właśnie słynne stołeczne Sady Żoliborskie stały się tłem dla stworzenia spotu promującego współpracę z marką.
Podczas wiosennego joggingu po Żoliborzu, Janusz trafia
na drzewo, którego konary skrywają liczne skarby modele
zegarków G-SHOCK w różnych energetycznych i wyrazistych
kolorach, które korespondują z codziennym,
lekko nonszalanckim stylem rapera.
Janusz Walczuk dla G-SHOCK
„ ”
G-SHOCK to marka, która w swoim DNA ma wpisany
indywidualizm i niepokorny charakter. Marka, która wyrasta
z kultury streestyle’u i streetart’u, pozwala wyrażać siebie.
Te same wartości towarzyszą także mnie –
zarówno w życiu, jak i na scenie.
– Janusz Walczuk
Janusz Walczuk dla G-SHOCK
Zegarki G-SHOCK cenione są przez użytkowników
z całego świata za swoją niezawodność i wytrzymałość.
Produkty są odporne na uszkodzenia, wodoszczelne do 200 m
głębokości i wstrząsoodporne. Dodatkowo, czasomierze charakteryzuje
nowoczesny design i stylistyka, dzięki czemu często wybierane
są przez wymagających klientów, również z pokolenia Z.
G-SHOCK
G-SHOCK
G-SHOCK