02
02
2023
Kampania G-SHOCK #BuiltDifferent na 40-lecie marki
G-Shock #BuiltDifferent
Marka G-Shock dosknale wie, że dzisiejsze młode pokolenie
samo kreuje swoją rzeczywistość, idzie pod prąd, łamie
zasady, wierzy w swoje przekonania, walczy o nie
i nie daje się zamknąć w sztywnych ramach.
Ten indywidualizm i niepowtarzalny styl wybrzmiewają
w nowej kampanii G-Shock #BuiltDifferent.
Generacja Z oczekuje szacunku od pracodawców, szczęścia w pracy, autentyczności od marek, głębokich relacji i prawdziwości w codziennych chwilach. Twardo trzymają się swoich zasad, a tą najważniejszą jest... brak zasad. Dlatego nowe pokolenie wybiera tylko brandy, które rozumieją jej przedstawicieli i wyróżniają się na tle innych. Tak jak G-Shock, który w tym roku obchodzi 40 lecie.
G-Shock #BuiltDifferent
Zegarek G-Shock od początku wyprzedzał
swoje czasy i zmieniał zasady gry.
Jego twórca, Kikuo Ibe, chciał stworzyć produkt ponadczasowy, również ze względu na swoją ważną cechę — wytrzymałość. On sam zepsuł swój pamiątkowy zegarek po ojcu, dlatego chciał dać kolejnym pokoleniom produkt, który wytrzyma niemal wszystko. Także najnowsza linia GA-2100 G-SHOCK jest ultraodporna na uszkodzenia, wodoszczelna do 200 m głębokości i wstrząsoodporna.
To zegarek idealny dla pokolenia, któremu
trudno dotrzymać kroku.
G-Shock #BuiltDifferent
Równocześnie kampania G-Shock #BuiltDifferent przypomina
o korzeniach marki, która daje wyraz indywidualnemu
i niepokornemu charakterowi.
To komunikacja wyrastająca z kultury streestyle’u
i streetart’u, która pozwala wyrażać siebie.
G-Shock #BuiltDifferent
G-Shock #BuiltDifferent
G-Shock #BuiltDifferent