01
10
2019
Converse All the Stories Are True: Polski akcent w kampanii
Converse All the Stories Are True
W nowym sezonie Converse kontynuuje kampanię
All the Stories Are True i przedstawia ekipy z różnych
zakątków świata, które łączy autentyczność i nietypowa pasja.
W ten sposób marka zrzesza globalną społeczność młodych współpracujących z Converse. Wszyscy są odważni i wyraziści, a ich poczynania można śledzić na Instagramie pod hasłem #Converse_X_. Częścią tej generacji są również osoby z Polski, które napędzają zmiany w kulturze oraz aktywnie działają w design’ie, modzie, fotografii, muzyce czy wideo.
Converse All the Stories Are True
W globalnej kampanii można również oglądać warszawską
Worst Warsaw Derby Team – jedną z pierwszych
takich drużyn powstałych w Polsce.
Dziewczyny przełamują granicę swoich możliwości, szerzą ideę Roller Derby i zgodnie zapewniają, że na torze wychodzą z nich najdziksze instynkty. Bohaterki wystąpiły w sesji zdjęciowej autorstwa fotografa dokumentalnego Karola Grygoruka w towarzystwie dwóch modeli butów: dopiero co przywróconym VLTG oraz klasycznych Chuck 70 z kolekcji Mission-V, których stylistyka nawiązuje do legendarnych Converse Voltage.
Converse All the Stories Are True
Converse All the Stories Are True
Converse All the Stories Are True
Converse All the Stories Are True