06
12
2022
Ania Kruk na święta 2022: Kampania I Got You
Ania Kruk I Got You
To był wyjątkowy rok dla Ani Kruk.
Z sukcesami wybrzmiały kolejne kampanie marki, które
podejmowały ważne społeczne tematy, przełamywały
stereotypy i wychodzły poza utarte schematy.
Grudzień to idealny czas na podsumowania
i premierę ostatniego rozdziału historii, gdzie
na pierwszym planie są akceptacja,
różnorodność oraz bycie sobą.
Za sprawą nowej, świątecznej kampanii I Got You, marka przypomina, że nikt nie musi czuć się samotnie w tym gwiazdkowym czasie, a proszenie o wsparcie powinny być czymś naturalnym dla każdego z nas. I tak, Ania Kruk zaprosiła do współpracy osoby, których misją jest pomaganie innym. Poruszają różnorodne problemy, które wciąż z perspektywy społeczeństwa są tematami tabu.
W sesji wystąpili Aleksandra Dejewska (terapeutka od
zaburzeń odżywiania), Klaudia Kucier (promotorka selflove
i samoakceptacji) i Sebastian Nowak (autor bloga o niepłodności).
Ania Kruk I Got You
Bohaterowie kampanii przedstawiają trzy
spojrzenia na problemy społeczne,
z którymi może się zmagać każdy.
Za obiektywem stanęła Klaudia Kocielska.
Aleksandrę, Klaudię i Sebastiana łączy wspólna misja, czyli pomaganie innym i normalizowanie tematów, które wciąż są postrzegane jako niewygodne z perspektywy otoczenia. Pomoc psychologa, samoakceptacja w rozmiarze plus size czy rozmowy o emocjach wśród mężczyzn to zagadnienia, które wciąż są traktowane jako stereotypy.
Wszyscy skłaniają do tego, by akceptować siebie
i nie bać się dzielić swoimi emocjami.
Ania Kruk mówi o trudnych doświadczeniach,
ale też przekazuje nadzieję, że zawsze jest ktoś,
kto wysłucha trosk lub po prostu będzie obok.
„ ”
Bez skrupułów wykorzystuję unikalną pozycję marki
Ania Kruk – to, że funkcjonujemy w mainstreamie,
że nasza marka jest rozpoznawalna, zbudowała duży zasięg
– żeby dotrzeć z ważnym dla mnie i całego zespołu komunikatem.
Każdy z rozdziałów kampanii poruszał inny temat, ale
sprowadzał się do nauki akceptacji samego siebie.
Bohaterowie, których zaprosiliśmy w grudniu, pomagają
innym przejść tę niełatwą drogę. Pokazują, że nie jesteś sam_a.
– Ania Kruk,
prezeska marki
Ania Kruk I Got You
Święta to czas, który dla niektórych jest trudniejszym
momentem ze względu na poczucie osamotnienia.
Dane wskazują, że na świecie ponad 350 mln ludzi cierpi na depresję, a co najmniej połowa nie szuka pomocy u specjalisty. Dlatego samotność stała się głównym tematem, o którym Ania Kruk mówi w swojej świątecznej kampanii. Skłania do refleksji i sprawia, że każdy powinien rozejrzeć się wokół siebie i podać pomocną dłoń osobom, które tego potrzebują.
W tym szczególnym okresie marka zadbała o to,
by sto osób nie spędzało świąt samotnie i wsparła
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You
Ania Kruk I Got You