04
05
2015
Dwa dni w Sztokholmie z marką KappAhl #MaryMcCartneyKappAhl
Poleciałyśmy do Sztokholmu, by przeprowadzić wywiad z Mary McCartney oraz zobaczyć pokaz kolekcji DREAMS THROUGH A LENS.
Instagram @miumag
DREAMS THROUGH A LENS
Dwa dni w Sztokholmnie z marką KappAhl
#MaryMcCartneyKappAhl
Kiedy otrzymałyśmy zaproszenia na sztokholmski pokaz kapsułowej kolekcji DREAMS THROUGH A LENS, od pierwszej chwili byłyśmy niesamowicie podekscytowane perspektywą poznania Mary McCartney. To właśnie ona, córka Paula McCartney'a i siostra Stelli McCartney, przygotowała dla KappAhl kampanię oraz osobiście zaangażowała się w proces tworzenia linii.
Instagram @miumag
Dokładnie wiedziałyśmy, o co chcemy Mary zapytać oraz na co zwrócimy uwagę, oglądając kolejne elementy kolekcji na wybiegu. Celem KappAhl było stworzenie ubrań ekologicznych i ponadczasowych, modnych teraz i za kilka lat, sprzyjających budowaniu uniwersalnej, letniej garderoby. Idea ta jest spójna z filozofią Future Friendly Fashion, która przyświeca brandowi KappAhl od wielu sezonów.
Instagram @miumag
Mary McCartney okazała się być niezwykle sympatyczną, ciepłą i pełną charyzmy osobą. Przywitała nas w skąpanym w słońcu hotelowym apartamencie, by po chwili opowiedzieć o procesie współtworzenia kolekcji DREAMS THROUGH A LENS, atmosferze na planie zdjęciowym w Kapsztadzie oraz początkach swojej fotograficznej kariery.
Instagram @miumag
Zapytałyśmy Mary między innymi o pierwsze zdjęcie, z którego była naprawdę dumna. Bez wahania opisała portret 18-letniej Stelli, który zrobiła jako 20-latka. Porozmawiałyśmy także o jej miłości do Londynu, sentymencie do Nowego Jorku oraz paryskim dystansie, z którym mierzy się przy okazji każdej podróży na pokaz nowej kolekcji młodszej siostry.
Instagram @miumag
Tuż po wywiadzie i kolacji w towarzystwie ekip KappAhl z Norwegii i Finlandii, udałyśmy się do galerii Fotografiska, w której miał odbyć się pokaz kolekcji DREAMS THROUGH A LENS. To jedno z najbardziej artystycznych miejsc na mapie Sztokholmu, które musicie odwiedzić przy okazji najbliższej wyprawy do Szwecji. Regularne wernisaże i wystawy oraz kawiarnia na dachu, z której roztacza się niesamowity widok na port, czynią je absolutnym must-see każdej fashionistki!
Instagram @miumag
Jeśli, tak jak my, zakochacie się w zrównoważonej modzie z KappAhl, pamiętajcie, by wrzucić na Instagram zdjęcie ze specjalnym hastagiem #MaryMcCartneyKappAhl. Selfie z przymierzalni zawsze mile widziane, a tym bardziej, kiedy promujemy w ten sposób ekologiczną ideę. My, w oczekiwaniu na show, nie odmówiłyśmy sobie tej przyjemności!
Instagram @miumag
Pokaz zorganizowano w nawiązaniu do czterech żywiołów. Modelki przechodziły po wybiegu ustawionym wzdłuż ścian galerii i ustawiały się po każdej ze stron, tworząc statyczne żywe obrazy. Wszystko w rytmie pulsującej muzyki i w morzu świateł podkreślających kolorystykę kolekcji. Niezwykły, kilkuminutowy spektakl!
Instagram @miumag
Organiczna bawełna i len oraz poliester z recyclingu, a wszystko w rozmaitych odcieniach błękitu oraz w naturalnej bieli - oto esencja letniej szafy według KappAhl. Kolekcja DREAMS THROUGH A LENS powstała przy mniejszym zużyciu wody, energii oraz chemikaliów, a ubrania mają klasyczny krój, dzięki któremu są ponadczasowe. Łatwo je nosić oraz łączyć z akcesoriami, takimi jak płócienne espadryle, drewniane bransolety czy kolczyki w stylu boho.
Instagram @miumag
Wstępem do after party, które rozpoczęło się natychmiast po pokazie, był energetyczny koncert Amandy Jenssen, która doskonale odnajduje się w klimacie popu z rockowym pazurem. Amanda osobiście uwielbia festiwalowe klimaty, a na scenie zawsze pojawia się w kwitnącym wianku. Także i tym razem dała genialny, wokalno-taneczny popis, wprawiając nas w jeszcze lepszy nastrój!
Instagram @miumag
KappAhl, na zakończenie naszej modowej eskapady, postawił nas przed sporym wyzwaniem - zapakować do walizek wypełnionych po brzegi ubraniami wielkie albumy z fotografiami Mary McCartney. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych i piękne zbiory zdjęć w wersji kolorowej i czarno-białej są z nami w Warszawie, artystycznie dekorując redakcyjne wnętrza.
Instagram @miumag
Kolekcja DREAMS THROUGH A LENS trafia do sprzedaży 6 maja. Adresy sklepów KappAhl w Polsce znajdziecie tutaj.
FOLLOW KappAhl
KappAhl.com / DREAMS THROUGH A LENS
KappAhl na Instagramie @kappahl
KappAhl na Facebook.com