Edit

Dwa słowa, jeden gorący tytuł: NO TOFU. Nie macie pojęcia o czym mowa?

Wypada pilnie nadrobić zaległości! 

 

 

Magazyn zadebiutował rok temu w przededniu jesiennego sezonu i od początku dał się poznać jako luksusowe (niezależne) pismo celebrujące największe talenty ze świata filmu, muzyki, mody oraz sztuki. Najnowszy numer fall 2015 zapowiadają aż cztery mocne okładki z udziałem Erin Wasson, Heleny ChristensenJuliette Lewis i – to największy hit – Kasi Jujeczki.

 

Dalej można znaleźć kilka naprawdę porywających edytoriali, w tym sesję A Private Obsession, która w wyjątkowym stylu prezentuje anatomię szyku z logo ChanelJak już zdradza sam tytuł, zdjęcia wyrażają szaloną wręcz obsesję na punkcie paryskiej marki. Przed obiektywem Jamiego Nelson'a stanęła estońska piękność Enly Tammela, a stylizacją zajęła się Anna Katsanis.

 

 

Efekt jest więcej niż ekscytujący, bo prezentowane stroje i akcesoria to najlepsze retro kąski Chanel znalezione w takich butikach z vintage kolekcjami jak Depuis 1924, Designer-Vault i Ressurection Vintage.

 

 

Czego nie mogło zabraknąć? Rzecz jasna biało-czarnego żakietu z perfekcyjnie skrojonego tweedu, sznurów kultowych pereł, pikowanych torebek, nadrukowanych podwójnym C kolczyków oraz bogatej porcji brzęczących naszyjników. Ale legendarne logo opanowało nie tylko garderobę – króluje również w makijażu i obłędnie wystylizowanych fryzurach, a nawet w elementach scenografii. Specjalnie przygotowane rekwizyty i dodatki, zaprojektowane przez amerykańskiego artystę Dylan'a Egon'a, są wyrazem najwyższego poziomu chanelowskiej obsesji, która nie słabnie od dekad, a dzisiaj osiąga apogeum.

zobacz na jednej stronie