13
10
2020
Limitowany baton BeRAW na różowy październik
BeRAW Think Pink
Od 12 lat październik, jako miesiąc świadomości raka piersi,
maluje się na różowo. Tej jesieni do akcji przyłącza się Purella
i prezentuje limitowaną edycję różowego batona BeRAW.
Marka przeznaczy 5% ze sprzedaży produktu na pomoc kobietom, a zebraną w październiku kwotę podwoi wspólnie z Ewą Chodakowską, która tworzy linię zdrowych przekąsek BeRAW. Środki zasilą konto fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej, by wspierać kobiety zmagające się z zaawansowanym rakiem piersi. Do akcji włączyła się także Ania Starmach, ambasadorka superfoods Purella.
BeRAW Think Pink
W ramach akcji, modowa ilustratorka Alex Woronowska
stworzyła limitowaną grafikę zainspirowaną działaniami
#RóżowyPaździernik w Purelli.
BeRAW Think Pink
„ ”
Od początku moich działań nadrzędnym celem jest wsparcie
kobiet na każdej płaszczyźnie ich życia. Motywuję i zachęcam je do
aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia, które są fundamentem
zdrowia. Aktywnie angażuję się w akcję #stopprzemocy,
której celem jest realna pomoc kobietom.
Teraz wspólnie z Purella wykonujemy kolejny krok i podejmujemy
działanie, by wspierać kobiety w walce z nowotworem piersi.
Każdy z nas, niezależnie od tego ile ma, może poprzez
mały gest zaangażować się w zmianę świata na lepsze.
– Ewa Chodakowska,
współwłaścicielka Purella Superfoods
Alex Woronowska dla BeRAW Think Pink