07
02
2023
Zmiany w Burberry. Nowy wizerunek i odświeżone logo
Burberry 2023
We wrześniu 2022 w domu mody Burberry nastąpiło spore
przetasowanie: miejsce Riccardo Tisci, dotychczasowego
dyrektora kreatywnego marki, zajął Daniel Lee.
Nowy designer stopniowo zaczął wprowadzać zmiany w komunikacji wizualnej brytyjskiej marki. Najpierw z oficjalnego profilu na Instagramie zniknęły wszystkie dotychczasowe zdjęcia kolekcji i ambasadorów marki, a w tym tygodniu światło dzienne ujrzała debiutancka kampania wraz z nowym, odświeżonym logo Burberry.
Burberry 2023
Powrót do korzeni
Sesja wskazuje kierunek, w jakim marka podąży za sterami
Daniela Lee – motywem przewodnim ma być kwintesencja
brytyjskości, co symbolizują nowi ambasadorzy brandu.
Wśród nich pozują m.in. uznana aktorka Vanessa Redgrave, modele Lennon Gallagher i Liberty Ross, piłkarz Raheem Sterling oraz raperki John Glacier i Shygirl, a portrety wykonał brytyjski fotograf Tyrone Lebon. Co więcej, część kadrów powstała na tle ikonicznych punktów Londynu, jak Trafalgar Square.
Burberry 2023
Na kartach kampanii debiutuje również nowa odsłona logo.
Lee zdecydował się przywrócić dawny motyw z jeźdźcem
na koniu, który funkcjonował od 1901 roku,
ale został wycofany w 2018 roku.
Symbol został jednak rozwinięty o flagę z napisem Prorsum, czyli nazwą jednej z nieistniejących już linii dyfuzyjnych domu mody Burberry. Na ten moment nie wiadomo, czy oznacza to, że submarka zostanie przywrócona za rządów Lee. Kolejne zmiany w wizerunku brandu ujrzą światło dzienne podczas pierwszego pokazu nowego dyrektora kreatywnego, który odbędzie się podczas London Fashion Week już 17 lutego.
Burberry 2023
Burberry 2023
Burberry 2023
Burberry 2023
Burberry 2023
Burberry 2023