19
09
2014
Zdjęcia Adama Plucińskiego w nowej kampanii LIVE IN LEVI’S
Kampania Live in Levi's fw 2014/15
Ideą Live in Levi's jest dzielenie się wyjątkowymi momentami ze swojego życia. Kampania, przedstawiająca kolekcję na sezon fw 2014/15, promuje męskie dżinsy Levi's 511 Slim, damskie Levi's Revel, a także zinterpretowane na nowo, kultowe produkty marki: dżinsy Levi's 501, koszulę Western oraz kurtkę Levi's Trucker. Wykonane z dbałością o szczegóły i detale ubrania oddają ducha uwielbianego przez miliony, klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu.
W ramach projektu zbudowano międzynarodową platformę angażującą fanów z całego świata, aby mogli oni przedstawić tutaj swoje niezwykłe historie. We wrześniu do dystrybucji trafiły krótkie filmy społecznościowe prezentujące najciekawsze opowieści, a w Polsce kampanię wzbogacono dodatkowo o serię wyjątkowych zdjęć autorstwa Adama Plucińskiego, na których nietuzinkowe osobowości interpretują legendarne fasony Levi’s. Przed obiektywem fotografa stanęły takie gwiazdy jak Agnieszka Szulim, Paulina Krupińska, Antek Pawlicki, Jacek Koman czy Mateusz Banasiuk.
- Wszyscy artyści, z którymi mieliśmy przyjemność pracować idealnie uosabiają ideę Live in Levi's, pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu. - tłumaczy Justyna Gościńska, Dyrektor Marketingu Levi's na Europę Wschodnią.
Wernisaż fotografii odbył się 16 września w warszawskim Kinie Iluzjon. Towarzyszył mu przedpremierowy koncert Mary Komasa - młodej, charyzmatycznej wokalistki na co dzień mieszkającej w Berlinie, której debiutancki album już niebawem pojawi się na rynku.
Kampania Live in Levi's fw 2014/15
Kampania Live in Levi's fw 2014/15
Kampania Live in Levi's fw 2014/15
Kampania Live in Levi's fw 2014/15