19
03
2018
Zara startuje z nową usługą augmented reality
Zara ss 2018
Hiszpańska sieć ZARA wprowadza innowacyjną usługę augmented reality,
- aby pogłębić doświadczenia zakupowe swoich klientów.
Już 18 kwietnia nowatorskie rozwiązanie wystartuje w 120 flagowych butikach marki na całym świecie. Na czym to polega? Wystarczy pobrać i zainstalować aplikację Zara na smartfonie, a następnie, podczas wizyty w sklepie, nakierować telefon na jedną z witryn sklepowych albo specjalnie wytyczonych stref z sensorami wewnątrz butików.
Dzięki temu będzie można podziwiać wybrane projekty na modelkach,
a wystawa wręcz ożyje przed oczami. Pojawi się również możliwość
natychmiastowego zakupu oglądanych wirtualnie strojów.
Zara ss 2018
Na tym jednak nie koniec! Po otrzymaniu zamówienia, będzie
można nakierować na opakowanie telefon z włączoną aplikacją,
a na ekranie pojawią się modelki prezentujące różne stylizacje
bazujące na kupionych ubraniach i akcesoriach.
Aplikacja ZARA AR stanie się dostępna za pośrednictwem
odpowiedniego kodu QR oraz iTunes i Google Play.