12
04
2017
#wywiad Blake Mycoskie z TOMS o kolaboracji z & Other Stories
Blake Mycoskie z TOMS
11 kwietnia do sprzedaży trafiła specjalna kolekcja stworzona wspólnie przez marki TOMS i & Other Stories.
W linii pojawiają się stroje ready-to-wear inspirowane atmosferą LA oraz modele butów wzorowane na klasykach TOMS zaprojektowane przez & Other Stories z wykorzystaniem nowych wzorów. Dzięki jasnej i wyrazistej palecie kolorów, całość przybliża kalifornijskie wpływy i oddaje magię charakterystyczną dla Venice Beach.
Współpraca TOMS & Other Stories opiera się na filozofii One for One zakładającej, że za każde sprzedane buty, TOMS przekazuje dziecku w potrzebie jedną parę obuwia. Z kolei marka & Other Stories za każdy wykupiony element linii opłaci miesiąc nauki języka angielskiego za pośrednictwem fundacji Magic Bus Women’s Scholarship Fund, aby wesprzeć dziewczynki i młode kobiety w Indiach.
W wywiadzie dla MIUMAG Blake Mycoskie, założyciel TOMS,
opowiedział o współpracy z & Other Stories.
Nazwa TOMS pochodzi od słowa tomorrow, czyli jutro. Kiedy zakładałeś markę, z pewnością miałeś konkretną wizję przyszłości, ale czy spodziewałeś się aż takiej globalnej ekspansji?
Blake Mycoskie: Jestem oszołomiony skalą naszego wzrostu oraz tym, jak wiele par butów byliśmy w stanie przekazać w ramach programu One for One. Kiedy zaczynałem w 2006 roku, nie myślałem o globalbym wzroście, ale raczej o grupie dzieci, które potrzebowały obuwia. Idea była prosta, ale wraz z kolejnymi sukcesami, uświadamiałem sobie naszą odpowiedzialność za poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. Do dziś rozdaliśmy ponad 70 milionów par butów najmłodszym w potrzebie.
Blake Mycoskie z TOMS z Erin Wasson
Misja TOMS robi wrażenie. Wsi klienci są świadomi, że każda zakupiona przez nich para butów oznacza inną wysłaną bosemu dziecku. Sądzisz, że koncepcja zakupów z dobroczynnym pierwiastkiem przyczyniła się do szybkiego rozrostu biznesu? Mamy tę naturalną potrzebę bycia dobrymi?
Zespół TOMS to grupa społecznie myślących ludzi, którzy pragną ulepszać świat. Kiedy zaczynaliśmy, trafiliśmy w dobry moment - w czas wzrostu ekoświadomości, która cały czas się poprawia. Nasi partnerzy (Giving Partners) to prawdziwi bohaterowie, którzy każdego dnia niosą pomoc. To oni wskazują nam, gdzie nasze wsparcie jest najbardziej potrzebne, a także raportują efekty bieżących akcji, dzięki czemu cały czas możemy poprawiać jakość naszego wsparcia.
Uwielbiamy zrelaksowany styl kolekcji TOMS & Other Stories oraz jej beztroskie fotografie. Twarzą kampanii została Erin Wasson. Dlaczego akurat ona? Czy mieliście okazję poznać się wcześniej?
Kolaboracja inspirowana jest Venice Beach, gdzie 11 lat temu zaczęliśmy TOMS w moim apartamencie. & Other Storis zasugerowało współpracę z Erin Wasson, która uosabia lokalny klimat oraz rezyduje w sąsiedzctwie. Poparliśmy ten wybór totalnie, to perfekcyjne połączenie.
„ ”
Do dziś rozdaliśmy ponad 70 milionów par butów dzieciom w potrzebie.
- Blake Mycoskie, TOMS
TOMS & Other Stories Summer 2017
Ale, co zaskakujące, do sfotografowania kolekcji wybraliście Natalie Joos z Nowego Jorku.
Natalie oraz Erin są bardzo dobrymi przyjaciółkami, więc był to naturalny wybór dla tej kolaboracji.
Wierzymy, że na całym świecie są miliony ludzi zakochanych w obu markach, którzy kupią kolekcję natychmiast po premierze. Gdybyś jednak miał wybrać tylko jeden element, co by to było?
Mój ulubiony element to zdecydowanie espadryle na sznurkowej podeszwie. Kolaboracja z & Other Stories dała nam możliwość odmienienia wizerunku klasycznych butów TOMS. Podoba mi się, w jaki sposób uchwyciliśmy printem zrelaksowany klimat Kaliforni.
TOMS & Other Stories Summer 2017
Wszystkie zdjęcia z kampanii TOMS & Other Stories >>>
& Other Stories ostatnio uformowało nowy team kreatywny w Los Angeles. TOMS także od samego początku ma swoją główną siedzibę w Santa Monica. Wasza kolaboracja wydaje się szalenie naturalną drogą, ale ciekawi nas, kto ją zainicjował. Jesteśmy spragnione zakulisowych historii!
Jako TOMS wchodzimy w kolaboracje z markami, które także pragną czynić dobro. & Other Stories znalazło sens w naszej koncepcji One for One i tym, jak chcemy poprawiać jakość życia potrzebujących. Dotychczas nigdy nie współpracowaliśmy z brandem tworzącym modę dla kobiet, w dodatku nie tylko buty. Każda ze stron wniosła własne aspekty w projekt - zaprojektowane przez & Other Stories elementy kolor i teksturę, natomiast TOMS model biznesu. W duecie mamy większy wpływ na budowanie lepszego jutra.
TOMS & Other Stories Summer 2017
„ ”
Kolaboracja z & Other Stories dała nam możliwość odmienienia
wizerunku klasycznych butów TOMS. Podoba mi się, w jaki sposób
uchwyciliśmy printem zrelaksowany klimat Kaliforni.
- Blake Mycoskie, TOMS
TOMS & Other Stories Summer 2017
Lato jest tuż za rogiem, a Los Angeles wydaje się być perfecyjną destynacją na ten sezon. Czy mógłbyś wyjawić nam kilka swoich ulubionych adresów, pod którymi poczujemy prawdziwą atmosferę miasta? Obiecujemy w podróży nosić wyłącznie elementy z kolekcji TOMS & Other Stories!
Jednym z moich ulubionych aspektów życia w Kaliforni jest fakt, że praktycznie przez cały rok można spędzać czas na powietrzu. Lubię iść na plażę w Malibu, surfować albo żeglować cały dzień, szczególnie latem. Kiedy nie obcujemy z naturą, ja i moja żona Heather idziemy na brunch do naszej ulubionej restauracji Gjelina. Jest zlokalizowana tuż obok flagowego sklepu TOMS przy Abbot Kinney Blvd w Venice, więc możemy na drogę brać po kubku naszej kawy TOMS Roasting Co.